مشاور امور بانوان فرماندار يزد:

مراسم تجليل از مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي برگزار مي شود

مشاور امور بانوان فرماندار يزد از برگزاري مراسم تجليل از مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي در ايام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، خديجه نجفي در اين خصوص با بيان اينكه شهيدان و خانواده هاي آنان نقش محوري در پيروزي انقلاب اسلامي و صيانت از ارزشهاي اسلامي داشته اند اظهار داشت: در شرايط كنوني بايد براساس وظايف انساني و اسلامي، ايستادگي وجانفشاني اين عزيزان را در طول انقلاب اسلامي براي نسل هاي بعد تبيين كنيم.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به اينكه مادران و همسران شهدا نقش تاثیرگذاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند و نباید زحمات این قشر از نگاه مسئولان دور بماند. اظهار داشت: مراسم تجليل از مادران و همسران 21 شهيد انقلاب اسلامي شهرستان يزد برگزار خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: اين همايش 21 بهمن همزمان با ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي با همكاري فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش نواحي يك و دو، ناحيه مقاومت بسيج مركزي، بنياد شهيد وامور ايثارگران و بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي اسلامي برگزار خواهد شد.

نجفي در پايان گفت : قطعاً برگزاري چنين مراسم هايي مي تواند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری مادران و همسران شهداء تأثيرگذار باشد، چرا که قدردانی از این قشر، قدردانی از شهدا است.