178

مدیریت شهرستان یزد متفاوت است/عضویت فرماندار و شهردار مرکز استان در شورای معاونین استانداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان یزد ضمن متفاوت خواندن شهرستان یزد و مدیریت آن در مقایسه با سایر شهرستانهای استان، از عضویت فرماندار و شهردار مرکز استان در شورای معاونین استانداری برای اولین بار در راستای طرح مستقیم مسائل و تسریع در رفع آنها خبر داد.
«مهران فاطمی» در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان یزد که یکشنبه ۲۱ فروردین ماه در سالن شهید عباسپور برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار سابق، وی را شخصیتی مردمی، جهادی، کارشناس و به جد پیگیری کننده مسائل و اهل تعامل و همچنین فردی با اخلاق حسنه خواند و گفت: با جابجایی ایشان به شدت مخالف بودیم و با اصرار شدید ایشان ان جابجایی انجام شد و الا ن در دفتر امور شهری استانداری که جایگاهی مهم و اساسی در مورد شورای شهر و شهرداران محترم است از خدماتشان بهره خواهیم گرفت .
وی فرماندار جدید شهرستان یزد را نیز فردی از خاندان اصیل، ولایت مدار و با اخلاق حسنه خواند و با اشاره به این که ایشان منشا خدمات زیادی در شورای شهر یزد بودند، از او به عنوان فردی مردمی و مسلط به مسائل شهرستان یزد و برخوردار از تمام شاخص‌های یک فرماندار یاد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری سایر بخشها همان مسیر فرماندار سابق را دنبال کند.
استاندار در ادامه شهرستان یزد را یک شهرستان متفاوت نسبت به سایر شهرستانهای استان و به طبع مدیریت آن را نیز متفاوت خواند و از ویژگی‌های این شهرستان به قرار گرفتن در مرکزیت استان، برخورداری از افزون بر نیمی از جمعیت استان، وجود بافت ارزشمند تاریخی و ظرفیت بی‌بدیل میراث فرهنگی، گردسگری و صنایع دستی، حاشیه نشینی و اسکان قریب به ۱۳۰ هزار حاشیه نشین در اطراف یزد، حضور اتباع مجاز و غیر مجاز، واقع شدن محلات کمتر برخوردار در کنار محلات برخوردار، وجود احزاب و شخصیت‌های با سلایق متفاوت را ذکر کرد.
وی با پیچیده خواندن ایجاد وفاق در چنین شهرستانی، گفت: اگر مجموعه فرمانداری به خوبی عمل نکند، مطالبات و مشکلات مردم شهرستان سر ریز به استانداری که باید سیاست‌های کلان استان را دنبال کند، خواهد شد.
فاطمی اعلام کرد: در همین راستا نیز فرماندار و شهردار مرکز استان را برای اولین بار جزو شورای معاونین استانداری قرار دادیم تا ارتباط مستقیم و بی واسطه‌ای نیز با آنها در این شورا داشته باشیم.
استاندار اضافه کرد: در بحث مدیریت واحد شهری نیز معاونین و مدیران مرتبط با حوزه مدیریت شهری در صحن شورا حاضر و مسائل اساسی شهر را بدون پیچیدگی‌ها اداری طرح می‌کنیم تا در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.