مدیرکل ثبت‌احوال استان با سرپرست فرمانداري يزد ديدار كرد

مدیرکل ثبت‌احوال استان يزد در معيت معاونين با سرپرست فرمانداري يزد ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ مدیرکل ثبت‌احوال استان يزد در معيت معاونين با سرپرست فرمانداري يزد ديدار و گفتگو كرد.

«احمد ترحمي» سرپرست فرمانداري يزد در اين ديدار بابیان اينكه فعالیت‌های ثبت‌احوال نمود عيني و عملي خدمات‌دهی الكترونيكي به مردم است گفت: ضروري است بااطلاع رساني تدريجي کارت‌های هوشمند نيز تعويض و در جامعه فراگير شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان يزد نيز تكريم و كسب رضايت حداكثري ارباب‌رجوع را به‌عنوان رويكرد كلان اين سازمان برشمرد و اظهار كرد: در همين راستا و به جهت تسهيل در امور تمامي خدمات صدور شناسنامه و كارت ملي هوشمند در واحدي مستقل انجام می‌گیرد.

«محمدعلی مكرمي» با دعوت از شهروندان براي تعويض کارت‌های ملي قديمي به کارت‌های جديد افزود: به همين منظور در محل‌هایی كه با ازدياد درخواست شهروندان مواجه باشيم دستگاه سيار ثبت كارت هوشمند نصب خواهيم كرد.

وي با اشاره به صدور كارت هوشمند ملي افزون بر 70 درصد شهروندان يزدي گفت: تلاش شده با فوريت درخواست‌ها پاسخ و تنها يك درصد درخواست‌کنندگان در صف انتظار دريافت كارت هستند.

عدم امكان جعل کارت‌های هوشمند موضوع ديگري بود كه مكرمي به آن اشاره و اطمينان داد: به جهت ضرورت برقراري ارتباط آنلاين كارت با سامانه و كسب اطلاع از پايگاه جمعيت كشور اين كارت از ضريب امنيتي بالايي برخوردار است.