نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مدیران باید توسعه جامعه همراه با خدمت صادقانه به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید توسعه و پیشرفت جامعه همراه با خدمت صادقانه به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، حضرت آيت ا... محمد رضا ناصري در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان يزد با بيان اينكه لطف و رحمت خدا موجب زندگي و حيات انسان ها مي باشد افزود: مسئوليت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگي است كه بايد قدر آن را دانست و با برنامه ريزي و ارائه خدمت صادقانه به مردم اين نعمت و فرصت را پاس بداريم.

نماينده ولي فقيه در استان گفت: خداوند نسبت به نيت ها، انگيزه ها و اعمال افراد آگاه است و بر همين اساس اجز، ثواب و پاداش مي دهد.

امام جمعه یزد خاطرنشان ساخت: مدیران و مسئولان باید توسعه و پیشرفت جامعه همراه با خدمت صادقانه به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به کارشکنی های مختلف دشمنان بعد از انقلاب اسلامی تا کنون افزود: دشمنان این کشور با اصل نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت الهی مخالفند و از اینرو در طول این سی و شش سال با تحریم ها و تهدیدها مختلف قصد ضربه زدن به این کشور هستند.

آیت ا... ناصری اظهار داشت: مدیران به عنوان کارگزاران این نظام باید با مدیریت جهادی و انقلابی در راستای اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی گام بردارند تا کشور به سر منزل مقصود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان به اعضای شورای اداری شهرستان یزد توصیه کرد: با نگاه به گذشته و شناسایی کمبودها و کاستی ها و با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم در سال آینده اقدام کنند.

در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توده های مختلف مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در کنار رهبری الهی نقش بسیار زیادی را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و عبور از موانع، بحران ها و شرایط خاص داشته است.

جوکار با اشاره به حضور گسترده تر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالجاری خاطرنشان کرد: مردم بصیر و فهیم کشور علی رغم وجود تحریم های مختلف و به وجود آمدن مشکلات اقتصادی بار دیگر با حضور گسترده خود در این جشن ملی حمایت قاطع خود را از این نظام و اهداف و ارزشهای آن نشان دادند.

وی اضافه کرد: مدیران و مسئولان باید با تلاش بیشتر نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم قدم بردارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه قانون گذار به دنبال وضع قوانینی است که راهگشای مسائل و مشکلات مردم باشد تصریح کرد: اگر مدیران به عنوان مجریان قانون برخی از قوانین را دست و پا گیر می دانند می تواند پیشنهادات خود را با نمایندگان مجلس ارائه نمایند تا نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

جوکار در پایان با بیان اینکه سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری شده بود اظهار داشت: مدیریت جهادی یعنی بهره گیری از راهکارهای خلاقانه برای رفع مسائل و مشکلات مردم لذا از اینرو مدیران باید با استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

IMG_0728_resize.jpg IMG_0736_resize.jpg IMG_0737_resize.jpg IMG_0711_resize.jpg IMG_0673_resize.jpg IMG_0667_resize.jpg IMG_0658_resize.jpg