فرماندار يزد خبر داد:

مديران ارشد شهرستان در روستاها تشكيل جلسه می‌دهند

فرماندار يزد از حضور مسئولان ارشد شهرستان به‌صورت هفتگي در روستاهای بخش مركزي و زارچ خبر داد و گفت: مشكلات روستاها در اين جلسات مطرح و باکار کارشناسی نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه تكريم و معارفه بخشدار بخش مركزي يزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار يزد، امام‌جمعه حومه شرقي يزد، معاونين فرماندار و جمعي از مديران استان و شهرستان برگزار شد.
«مصطفي سالاري» در اين جلسه بابیان اينكه بخش مركزي يزد به نسبت ساير بخش‌های استان داراي شرايط خاص ازنظر وسعت و جمعيت است، تأکید كرد: برنامه‌ریزی و جلو بردن اهداف دولت تدبير و اميد در اين بخش نيازمند تلاش و جديت مضاعف است.
فرماندار يزد با اشاره به اينكه بخش مركزي يزد متشكل از تعداد زيادي روستاي به‌هم‌پیوسته است به‌طوری‌که اين روستاها مسافتي چنداني با مركز شهر يزد ندارد؛ تصريح كرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌صورت هفتگي در روستا حضور پيدا خواهيم كرد و مسائل و چالش‌هایی كه از قبل شناسایی‌شده است را بررسي و براي آن‌ها راهکارهای مناسب در نظرخواهیم گرفت.
سالاري در بخش ديگري از سخنانش بخشدار جديد بخش مركزي را از بدنه وزارت كشور دانست و گفت: با جديت و پشتكاري در ايشان سراغ داريم به اميد خدا اهداف دولت تدبير و اميد بیش‌ازپیش در بخش مركزي يزد اجرايي خواهد شد.
عالی‌ترین مقام اجرايي شهرستان يزد بابیان اينكه بخشدار سابق بخش مركزي يزد نيز در مدت تصدي خود اقدامات قابل‌توجهی را مديريت و برنامه‌ریزی كرده است كه جا دارد از تلاش‌ها و زحمات وي تقدير شود.
گفتني است در اين مراسم «جواد برزگر» به‌عنوان بخشدار بخش مركزي يزد معرفي و از خدمات «حسين عسکر زاده» تقدير و تشكر شد.