بخشدار زارچ:

مجریان انتخابات بايد حافظ رأي مردم باشند

اولين جلسه ستاد انتخابات بخش زارچ در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " امير صادقي مقدم " در اولين جلسه ستاد انتخابات بخش زارچ با تشریح وظایف هریک از اعضاي ستاد انتخابات بخش اظهار داشت: بي طرفي و عدم حمايت از نامزد خاصي مهمترين اصلي است كه مجريان در امر برگزاري انتخابات بايد رعايت كنند.

بخشدار زارچ با بيان اينكه اولویت اصلی ستاد انتخابات در شهرستان و به تبع آن در استان برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در سال جاری است گفت: هر چه بستر حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات فراهم تر شود ، قدرت نمایی بیشتری از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه بين المللي شاهد خواهیم بود.

وي با تأكيد به اينكه مجريان انتخابات بايد حافظ رأي مردم باشند خاطرنشان ساخت: همه افرادي كه در امر برگزاري انتخابات دخيل هستند لازم است در راستاي صيانت از آراي مردم و پيروي از دستور مقام معظم رهبري مبني بر حق الناس بودن رأي مردم گام بردارند.

" صادقي مقدم " در پايان همچنين تأكيد كرد: به منظور شناسايي نقاط قوت و ضعف محل هاي اخذ رأي در بخش زارچ بازديدهايي از شعب اخذ رأي انجام شود.

812806206_166261_resize.jpg 812730892_16860_resize.jpg