حسين عسكرزاده  با بيان اينكه اين مانور همزمان با سراسر كشور از روز  شنبه مورخ 19/9/90 در شهرستان يزد نيز آغاز شد گفت: اين مانور طي دو روز كليه ي فرآنيدهاي انتخابات كه  توسط وزارت كشور اعلام شده بدقت و بدون هيچگونه مشكلي انجام شد..

رئيس ستاد انتخابات شهرستان  با اشاره به اين مطلب كه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در بيشترين بخشها به صورت مكانيزه انجام خواهد شد خاطر نشان كرد وزارت كشور  در اين دوره خواهان برگزاري 10% انتخابات به صورت كاملاً مكانيزه و رايانه اي است كه شهرستان يزد نيز پيشنهاد خود را در اين خصوص به وزارت كشور و ستاد انتخابات كشور ارائه نموده است كه انشاءاله بتوانيم با كسب مجوز شاهد برگزاري انتخاباتي كاملاً رايانه اي در سطح شهرستان باشيم.

همچنين نقدي مسئول كميته فناوري و IT انتخابات در ادامه گفت: طي بازديدهايي كه توسط كارشناسان كميته از شعب اخذ رأي شده  است مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري بررسي و با شناسايي مشكلات و موانع در حال مرتفع كردن آنها هستيم.

مسئول كميته فناوري و IT در پايان با بيان اينكه  افراد انتخاب  شده در اين كميته از جوان ترين  و متخصص ترين افراد در زمينه فناوري و IT هستند تصريح كرد كه انشاءاله بتوانيم با همكاري ديگر نهادها و دستگاههايي اجرايي استان زمينه برگزاري انتخابات باشكوهي را فراهم نماييم.