نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد:

لزوم حمایت از کارگاه‌های کوچک برای توسعه اقتصادی کشور

امام جمعه یزد با بیان این‌که دشمنان همیشه به دنبال وابستگی علمی، آموزشی و اقتصادی ایران اسلامی هستند، گفت: حمایت از کارگاه‌های کوچک باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» در جلسه شورای اداری شهرستان یزد، با بیان این‌که رشد و نوآوری از جمله ضرورت‌های اجرایی برای تحقق شعار سال است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید در دستور کار ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی قرار بگیرد.

وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی، افزود: دشمنان همیشه به دنبال وابستگی علمی، آموزشی و اقتصادی ایران اسلامی هستند.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که نظام آموزشی ما باید آموزه‌های دینی و اسلامی را بیشتر از آموز‌ش‌های غربی در دستور کار خود قرار دهد، گفت: دشمنان در توطئه‌های خود مانع فکر کردن و ایده پردازی جوانان و نخبگان ایرانی می‌شوند.

ناصری یزدی تلاش برای خودکفایی علمی را یکی از ضرورت‌های اجرایی در راستای استقلال و توسعه اقتصادی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: جلوگیری از پیشرفت اقتصادی، فکری و مهارتی یکی از توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی در عصر امروز است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه توسعه اقتصادی، خاطرنشان کرد: تولید کنندگان بومی باید با شناسایی نیاز جامعه و همچنین تولید محصول باکیفیت، کشور را در مسیر توسعه اقتصادی قرار دهند.

وی بازاریابی داخلی و خارجی، شناسایی نیاز و سلایق بازارهای خارجی و تهیه اتاق فکر برای بررسی راهکاری توسعه اقتصادی را ضروری دانست و بیان کرد: توسعه اقتصادی بیش از برگزاری جلسه به عمل جدی و اعتماد به نفس نیاز دارد.

ناصری یزدی اتحاد و همراهی مدیران و دست‌اندرکاران استان را از دیگر راهکارهای موثر برای توسعه بیش از پیش استان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: حمایت از کارگاه‌های کوچک باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که راه‌اندازی شهرک‌های تولیدی با مقیاس و حجم مختلف از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم ارتقای کیفیت داخلی است.

این مقام مسئول در پایان تقویت وجدان کاری بین مسئولان و مدیران را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: دست‌اندرکاران باید بیش از پیش برای انجام کارهای مردم وقت بگذارند و آنها را معطل نکنند.