فرماندار یزد مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه به ظرفیت های بخش زارچ / سند توسعه، حاصل هم فکری مسئولان شهرستان است

فرماندار شهرستان یزد ضمن اشاره به ظرفیت های ویژه بخش زارچ، سند توسعه را حاصل هم فکری و همدلی مسئولان شهرستان در استفاده بهینه از ظرفیت ها دانست.

فرماندار شهرستان یزد ضمن اشاره به ظرفیت های ویژه بخش زارچ، سند توسعه را حاصل هم فکری و همدلی مسئولان شهرستان در استفاده بهینه از ظرفیت ها دانست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد، فرماندار یزد در جلسه شورای اداری بخش زارچ که صبح پنج شنبه 22 فروردین ماه در سالن كوثر بخشداري زارچ برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، سند توسعه را نتیجه هم فکری مسئولان دانست و گفت: هر چند کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با کمبود اعتبار و محدودیت هایی روبرو هستیم اما باید کارها برنامه محور و به نحو احسن انجام گیرد و پس از اتفاق نظر مسئولان و تفکر جمعی، سند توسعه  تدوین و تصویب قطعی شود.
سید محمد رستگاری همچنین با قدردانی از امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای روستاهای بخش زارچ و خدمات مسئولین پیشین تاکید کرد: باید به بخش هایی که از لحاظ خدمت رسانی کمرنگ شده اند توجه ویژه شود و قاعدتاً باید حرکت رو به جلو داشته باشیم، نواقص را رفع و کاستی ها را جبران کنیم.
وی با اشاره به قابلیت های بی نظیر بخش زارچ خاطرنشان کرد: ظرفیت های بالایی در این بخش وجود دارد و برخی از این ظرفیتها از جمله قنات زارچ که طولانی ترین و قدیمی ترین قنات جهان است و به ثبت جهانی نیز رسیده است برند و نمادی است که باید به طور خاص به آن پرداخته و مورد بهره برداری قرار گیرد. در کنار پتانسیل های خاص بخش زارچ، مرام و خوشخویی مردم این بخش و مناطق مختلف آن نیز زبانزد است.
فرمانداري يزد هم چنین با برشمردن ظرفیت های تولیدی و صنعتی بخش زارچ افزود: طبیعتاً با وجود تلاش های صورت گرفته، فراز و فرودهایی وجود داشته است. مسئولان شهرستان باید با هم فکری و اتحاد و همت بیشتر این ضعف ها را جبران کنند و در سند توسعه نیز به این مسائل پرداخته شده است. هم چنین نیروی انسانی و افراد ذی نفوذی که در زارچ فعالیت می کنند باید مدنظر قرار گیرند.
وی در حیطه خدمت رسانی، اصل صداقت و راستگویی با مردم را در اولویت دانست و گفت: مسئولان و مدیران خدوم شهرستان یزد نیز باید حین خدمت رسانی، اخلاق خود را آراسته به ادب و تواضع کرده و در راه خدمت به مردم، نیت خود را خالص کنند؛ زیرا مردم با ارزیابی عملکرد مدیران متوجه می شوند چه کسانی مسئولیت پذیر و دلسوز هستند. باید در عمل نشان دهیم که نماینده خوبی برای دولت هستیم.