لزوم تسلط سربازرسان و بازرسان بر قانون و دستورالعمل‌های انتخابات

عباس رحمانی در جلسه هیئت بازرسی شهرستان یزد با اشاره به اعمال تغییرات جدید در قانون انتخابات، بر لزوم بازخوانی و تسلط بر قانون بویژه دستورالعمل‌های مربوط به سربازرسان و بازرسان در انتخابات ۱۴۰۲ تأکید کرد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات یزد، جلسه سربازرسان انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان یزد پیش از ظهر امروز به ریاست "عباس رحمانی طاحونه" رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان یزد و تعدادی از سربازرسان انتخابات ۱۴۰۲ در محل فرمانداری یزد برگزار شد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان در این جلسه اظهار داشت: سربازرسان به لحاظ سابقه، نوع ارتباط و تعهدی که وجود دارد، به نحو احسن انتخاب شده‌اند. رحمانی با اشاره به اعمال تغییرات جدید در قانون انتخابات، بازخوانی و تسلط بر قانون بویژه دستورالعمل‌های مربوط به سربازرسان و بازرسان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بازرسان و سربازرسان بایستی نسبت به قوانین آگاهی لازم را داشته باشند.

وی همچنین نشست‌های مشترک میان عوامل انتخابات از جمله بازرسان با هیئت اجرایی و هیئت نظارت را اقدامی مهم و موثر در تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر دانست و گفت: تکمیل بازرسان شعب طبق زمان‌بندی، آشنایی با منطقه‌بندی‌های انجام شده و ارتباط افراد در مسئولیت‌های مختلف با یک‌دیگر به تسلط بر کار کمک شایانی خواهد کرد.

رحمانی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت‌، سلامت و امنیت انتخابات پیش‌رو‌ اشاره و تأکید کرد: جمع حاضر در جایگاهی هستیم که بایستی احتمال هر رخدادی را داده و نسبت به مدیریت شرایط آمادگی خود را افزایش دهیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان یزد در پایان تصریح کرد: مردم می توانند تخلفات انتخاباتی را به شماره تلفن ۳۱۱۱۸۰۴۱ دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان یزداطلاع دهند ./انتهای خبر