معاون برنامه‌ریزی فرمانداري يزد خواستار شد؛

لزوم تدوين برنامه‌های منظم و خلاقانه براي ميهمانان نوروزي

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداري يزد در نشست ستاد خدمات سفر گفت: گردشگري در يزد جهاني شايسته بهترین‌هاست و تحقق اين مهم درگرو ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران با تدوين برنامه‌های منظم و خلاقانه است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مهدي حاجي حيدري» در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان يزد كه به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگي بيشتر دستگاه‌ها براي ايام نوروز 98 برگزار شد گفت: گردشگري در يزد جهاني شايسته بهترین‌هاست و تحقق اين مهم درگرو ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداري يزد برگزاري منظم جلسات ستاد خدمات سفر را در راستاي هماهنگي بهتر به ميهمانان نوروزي برشمرد و اظهار كرد: درصدد هستيم تا با تدوين برنامه‌های عملياتي، خلاقانه و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در نوروز سال آتي شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مسافران نوروزی  و درنهایت افزايش رضايتمندي آنان باشيم.

وي معرفي ویژگی‌های ممتاز يزد به گردشگران را بااهمیت عنوان كرد و بر لزوم انتقال فرهنگ غني و برند نام نيكوي يزد به ميهمانان و گردشگران داخلي و خارجي اصرار ورزيد.

اهميت توجه به بافت تاريخي يزد در ايام نوروز موضوع ديگري بود كه اين مقام مسئول به آن اشاره كرد و گفت: نظم و ترافيك دو مقوله مهمي است كه طي سال‌های گذشته در اين منطقه با چالش‌هایی همراه بوده و انتظار می‌رود مشكلات آن با دقت و توجه ویژه‌ای مرتفع شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداري يزد تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي را مورد تأکید قرارداد و تصريح كرد: قيمت، كيفيت، رعايت موارد بهداشت و تنظيم کشیک‌های نوروزي از عمده مباحثي است كه انتظار می‌رود دستگاه‌هاي متولي در بازرسی‌های خود مدنظر قرار دهند.