سرپرست فرمانداري يزد؛

لزوم تأمین شرايط مطلوب براي افزايش زمان اسكان گردشگران

سرپرست فرمانداري يزد در بازديد و بررسي مشكلات کمپ‌های گردشگري بر لزوم فراهم نمودن شرايط مطلوب براي افزايش زمان اسكان و توقف گردشگران داخلي و خارجي در يزد تأکید كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «عباس حيدري» با همراهي معاونين هماهنگي امور عمراني و برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداري يزد از دو كمپ گردشگري و تفريحي ديدن كرد.

سرپرست فرمانداري يزد در جريان اين بازدیدها كه تني چند از مديران دستگاه‌های مربوطه نيز حضور داشتند ضمن گفتگو و تبادل‌نظر با مديريت و كاركنان اين مجموعه‌ها از نزديك در جريان مسائل و مشكلات قرار گرفت.

وي با اشاره به استقبال گردشگران داخلي و خارجي از يزد به‌عنوان تنها شهر جهاني ايران گفت: ضروري است خدمات ارائه‌شده به توریست‌ها نيز منطبق بر همين ويژگي انجام گيرد.

حيدري بابیان اهميت مدت‌زمان اسكان و توقف مسافرين عرضه داشت: ماندگاري گردشگران در يزد به‌عنوان مثلث گردشگری ايران می‌تواند ضمن ايجاد اشتغال، ارزآوری قابل‌توجهی را براي كشور به دنبال داشته باشد.

سرپرست فرمانداري يزد زندگي در کمپ‌های گردشگري كويري را براي توریست‌ها جذاب عنوان كرد و افزود: انتظار می‌رود متوليان امر نيز ضمن حفظ جاذبه‌های كويري، نسبت به فراهم نمودن امكانات موردنیاز گردشگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

لزوم تأمین امنيت و حفاظت از کمپ‌های گردشگري موضوع ديگري بود كه اين مقام مسئول بر آن تأکید كرد و حمايت دستگاه‌های خدمات رسان را براي تحقق اين مهم و همچنين نياز مسئولين اين اماكن خواستار شد.