فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي در اين جلسه با بيان اينكه مسئولين كميته ها بايد بر طيق برنامه زمانبندي اعلام شده از سوي ستاد انتخابات كشور برنامه ريزي كنندگفت: جدول زمانبندي در اختيار كليه مسئولين كميته ها قرار گرفته است و انشاءاله با يك برنامه ريزي دقيق و منسجم شرايط لازم براي انتخاباتي با شكوه و گسترده فراهم شود.

فرماندار با اشاره به اين مطلب كه دولتهاي مستكبر جهان و عوامل فتنه تمام  تلاش خود را براي تحريم انتخابات و كم رنگ نشان دادن حضور مردم در پاي صندوقهاي رأي به كار گرفته اند از اعضاي ستاد انتخابات خواست از تمامي ظرفيتهاي براي تسهيل در شركت مردم در امر انتخابات استفاده نمايند تا بار ديگر نقشه هاي شوم دشمنان خارجي و داخلي آشكار شود و برگ زرين ديگر به افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اضافه شود.

در ادامه عسكرزاده رئيس ستادانتخابات شهرستان ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي انجام شده اظهار كرد: بحمدالله شهرستان يزد در برگزاري مانور سامانه جامع انتخابات موفق بوده است و توانسته فرآيندهاي اعلام شده از سوي وزارت كشور و ستاد انتخابات كشور را در حداقل زمان ممكن انجام دهد.

وي همچنين گفت: كميته ها با معرفي اعضاي خود تا كنون جلساتي را برگزار كرده اند كه نتايج آن در فراهم نمودن مقدمات  انتخابات مؤثر بوده است.

رئيس ستاد انتخابات گفت: انشاءاله با همكاري همه بتوانيم انتخاباتي باشكوه و سالم را برگزار نماييم.