فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي دراين جلسه با بيان اينكه قرآن به عنوان معجزه پيامبر گرامي اسلام تنها كتابي است كه به تمامي ابعاد زندگي انسان پرداخته است و از هر گونه تحريفي به دور است گفت: با توجه به اينكه دشمنان با هجمه هاي فرهنگي و جنگ نرم در تلاش هستند تا جوانان اين مرز و بوم را از قرآن و دين جدا نمايند ما بايد با اجراي اين طرح گام مؤثري را در مقابله با اين تؤطئه ها برداريم.

فرماندار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله العالي) كه مي فرمايند بايد ده ميليون حافظ قرآن كريم در جامعه داشته باشيم افزود: رسيدن به اين هدف بزرگ نيازمند برنامه ريزي و تلاش گسترده همه دست اندركاران اين طرح دارد تا بتوانند افراد جامعه بويژه قشر جوان كه آينده سازان كشور هستند را بيش از پيش با قرآن مأنوس نمايند.

وي اظهار كرد : بحمدالله براساس گزارش ارائه شده نشان مي دهد که دانش آموزان و خانواده هاي آنان استقبال خوبي از اين طرح داشته اند.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از كليه كساني كه در امر توسعه و ترويج فرهنگ قرآني تلاش مي كنند خاطر نشان كرد بايد با ترويج فرهنگ قرآن در كشور در جهت اعتلاي ارزشهاي اسلامي و فرهنگي و سلامت اجتماعي جامعه تلاش كنيم.

در این جلسه امین الرعایا رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 و اعضاء کارگروه گزارشی از روند اجرای طرح ارائه دادند.