قدردانی فرماندار یزد از مردم و دست‌اندرکاران انتخابات

"سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد، با تشکر از مشارکت گسترده مردم و تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، بر اهمیت حضور مجدد مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، فرماندار یزد، در پیامی به مردم شریف و متدین یزد، از حضور گسترده آنان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکر کرد .

وی گفت: ابتدا باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از تمامی مردم شهرستان و استان یزد که افتخار آفریدند و دومین استان در میزان مشارکت در انتخابات بودند.

مدرسی در ادامه افزود: انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است و در اینجا لازم است از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، چه در ستاد انتخابات شهرستان و استان، عوامل اجرایی و پشتیبانی، شورای نگهبان و هیأت نظارت، قدردانی کنم.

وی گفت:همکاری و تعامل بسیار خوبی در شهرستان یزد وجود داشت و هیچگونه گزارش مستندی مبنی بر تخلف یا انحراف در موضوع انتخابات دریافت نشده است.

فرماندار یزد تأکید کرد: یکی از افتخارات ما این است که انتخاباتی با مشارکت خوب مردم، سالم و بدون هرگونه حاشیه برگزار شد.

وی افزود: همکاران من در فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان در حال آماده‌سازی و فعالیت برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مرحله دوم انتخابات هستند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان یزد تصریح کرد: از کمیته پشتیبانی، کمیته فناوری اطلاعات و تمامی عوامل اجرایی که در این مدت کوتاه چهار، پنج روزه تا آغاز رای گیری مرحله دوم در حال آماده‌سازی ملزومات شعب اخذ رای هستند، تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز دعوت می‌کنم تا در مرحله دوم انتخابات که در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود، به صورت ویژه شرکت کنند. هرکدام از نامزدها که بیشترین رای را بیاورد و پشتیبانی قوی‌تری از حمایت ملی و مشارکت مردمی داشته باشد، می‌تواند در تشکیل یک دولت قوی و مردمی بسیار تأثیرگذار باشد که بتواند خدمات خوبی را در قوه مجریه برای مردم ارائه دهد./انتهای خبر