فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي در اين جلسه با بيان اينكه حضور حداكثري و باشكوه مردم در انتخابات يك امر مهم و اساسي است گفت: بنابر نظر سنجي هاي انجام شده تا كنون پيش بيني مي شود در اين دوره از انتخابات با همدلي و همراهي مردم و مسئولين شاهد مشاركت بيشتر باشيم.

فرماندار با تأكيد به اين مطلب كه قانون تنها ملاك مجريان انتخابات است  خاطر نشان كرد توجه به قانون و قانونمداري و تبعيت از ولايت فقيه بايد سرلوحه كار تمامي افراد دخيل در امر انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي  باشد  تا به مانند گذشته اين انتخابات در امنيت كامل برگزار شود.

در اين جلسه عسكرزاده رئيس ستاد انتخابات نيز گفت: بحمدالله از سوم دي ماه بصورت رسمي فعاليت رسمي ستاد انتخابات شهرستان همزمان با ثبت نام از داوطلبان نمايندگي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي آغاز مي شود كه در اين زمينه تمامي تجهيزات و اقدامات اوليه صورت گرفته است.

وي اضافه كرد : مشاركت حداكثري مردم ، ايجاد شور و نشاط انتخاباتي ، امانتداري ، قانونمداري و عدالت محوري را از اصول مهم يك انتخابات بر شمرد و تصريح كرد انشاءاله به مانند گذشته اين انتخابات در نهايت سلامت و باشكوهي انجام خواهد شد.