رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد:

فعاليت هاي ایام ا.. دهه فجر بايد بر محور وحدت و یکپارچگی باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، "حجت الاسلام و المسلين فخرالديني " در اولين جلسه ستاد دهه فجر شهرستان يزد با اعلام اينكه در استان يزد 22 كميته اصلي و 100 ستاد ويژه ايام الله دهه فجر 94 راه اندازي شده است افزود: برنامه هاي اين ايام در راستاي بصيرت افزايي تدوين شده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد با بيان اينكه دشمنان اين نظام محكوم به شكست خواهند بود اظهار داشت: متأسفانه برخي از كشورهاي منطقه با برخي اقدامات در صدد مستأصل كردن نظام جمهوري اسلامي هستند كه قطعاً در اين مسير شكست خواهند خورد.

وی با اشاره به نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا در زمان انتخابات وحدت مردم ما را بر هم بزنند و در اجرای آن خللی ایجاد کند.

" فخر الدینی " گفت: برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان بر اجرای برنامه های نو و خلاقانه در این ایام تاکید کرد و بیان کرد: برنامه های این دهه باید به خوبی توسط خبرنگاران برای مردم پوشش داده شود.

دبير ستاد دهه فجر استان در ادامه با تقدير از تشكيل ستاد دهه فجر شهرستان يزد براي دومين سال پياپي گفت: بايد براي پرهيز از موازي كاري، تفكيكي بين كميته هاي استان و شهرستان يزد صورت گيرد.

" سعيد زارع " بر اجراي برنامه هاي شاد و مفرح در راستاي افزايش نشاط عمومي جامعه تأكيد كرد و افزود: در سال جاري بايد از برنامه ها واقدامات كليشه اي كه در سال هاي گذشته انجام مي شده است، جلوگيري شود.

وي تصريح كرد: از پنجم تا يازدهم بهمن به عنوان هفته استقبال از دهه فجر نامگذاري شده است كه ضروري است با همكاري دستگاه هاي اجرايي سطح شهر تغيير پيدا كند.

" زارع " در پايان با اعلام عناوين روزهاي ايام الله دهه فجر تصريح كرد: برنامه ها اين ايام بايد بر مبناي عناوين روزها تدوين شود.