در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد

عزیزا...سیفی در این جلسه با تبریک کسب رتبه ی برتر دانش آموزان در کنکور سراسری برای بیستمین سال متوالی افزود: بی شک کسب این موفقیت بزرگ مرهون تلاش همه فرهنگيان، خانواده ها و دانش آموزان سختكوش و با ايمان است که با تعهدی خاصی در  راه اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی گام بر می دارند.

فرماندار با اشاره به 7 دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی  به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از صدور این فرمان تاریخی سازمان یافته ترین و گسترده ترین فعالیت سواد آموزی در ایران اسلامی شکل گرفت که امروز شاهد این هستیم که در بیشتر نقاط کشور بیسوادی ریشه کن شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد همچنین اظهار داشت: تا کنون بیش از 98 درصد جمعیت 49- 10 سال شهرستان یزد از نعمت سواد برخوردار شده اند.

وی بر جدیت ، تلاش و همکاری همه دستگاهها در ریشه کن شدن قطعی بی سوادی در تمام گروه ها سنی در شهرستان یزد تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشن کامل با سوادی در دیار دارالعباده و دارالعلم یزد باشیم.

در این جلسه در خصوص كمبود زمين جهت احداث فضاي آموزشي به ويژه در مناطق حميديا، بلوار جمهوري، بلوار استقلال و شهرك وليعصر با حضور نمایندگان اداره كل راه و شهرسازي بحث بررسی و تصمیم گیری شد.

همچنین مقرر گردید كه دوره آموزشي ضمن خدمت ويژه مديران دوره اول ابتدايي در خصوص نحوه همكاري با سوادآموزي برگزار شود.