فرماندار یزد تاکید کرد:

️ادارات شهرستان یزد برای جذب سرمایه گذار تلاش جدی داشته باشند فرماندار یزد گفت: پروژه هایی که برای ادارات استان جهت جذب سرمایه گذار تعریف شده بسیار دقیق و کارشناسی شده می باشد و تمام زیر ساخت های آن محیا است لذا باید جدی گرفته و پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" فرماندار یزد در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان یزد گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی نباید تنها تبادل نظر باشد بلکه تاکید داریم جنبه کاربردی آن مورد نظر اعضا باشد.
⭕️رستگاری عنوان کرد: هدف در این ستاد تسهیلگری است و در این ستاد به نوعی پل ارتباطی کارفرما هستیم تا رفع موانع تولید و جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است تحقق یابد.
⭕️وی در ادامه بیان کرد: باید در جهت سند توسعه شهرستان یزد گام های خوبی برداشته شود که رویکرد در کارگروه اصناف ملموس است چرا که با ادارات مرتبط جلساتی برای رفع موانع برگزار و پیگیری می شود.
⭕️فرماندار تاکید کرد: پروژه هایی که برای ادارات استان جهت جذب سرمایه گذار تعریف شده بسیار دقیق و کارشناسی شده می باشد و تمام زیر ساخت های آن محیا است لذا باید جدی گرفته و پیگیری شود.
⭕️این مسئول با تاکید بر به روز رسانی اطلاعات زیرساختی در هر پروژه عنوان کرد: کار ما در ستاد اقتصاد مقاومتی این است که کمک کنیم این سرمایه گذاری ها در شهرستان انجام شود.
⭕️فرماندار یزد تاکید کرد: با توجه به توانمندی شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد و استارت آپ ها و نقش تسهیلگری آنها باید به مشکلاتشان رسیدگی شود چرا که در زمان تحریم بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز کشور در شرکت های دانش بنیان در حال تولید است.
⭕️وی در ادامه به سرمایه گذاری در موقوفات اشاره کرد و گفت: هر چند برخی تصور می کنند این نوع سرمایه‌گذاری سختی هایی دارد ولی تاکنون بازدهی خوبی برای سرمایه گذاران داشته است.
⭕️رستگاری در ادامه با تاکید بر راه اندازی مجدد کارگروه اشتغال گفت: این کارگروه کارهای خوبی اعم از وام بهزیستی، کمیته امداد و مشاغل خانگی را ایجاد کرد و ضروری است فعالیت داشته باشد