فرماندار یزد بر ضرورت تیمسازی سمن ها برای هم پوشانی توانمندیها تاکید کرد

با حضور فرماندار یزد، نشست هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد, نشست هم اندیشی فرماندار یزد و سازمانهای مردم نهاد شهرستان یزد در محل سالن ولایت فرمانداری یزد تشکیل شد.

«سید محمد رستگاری» در نشست هم ‏اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به فعالیت سمن‌های فعال تحت پوشش فرمانداری یزد، اظهار کرد: ۴۲ موسسه مردم نهاد  در شهرستان با مجوز فرمانداری درحال فعالیت  هستند.

وی از برگزاری متمادی جلساتی به منظور آشنایی بیشتر سمن‌ها با فعالیت‌های یکدیگر و پیگیری طرح‌های خاص آن‌ها از سوی فرمانداری مرکز استان خبر داد.

فرماندار از تیم سازی و شبکه‌ای کردن فعالیت سمن‌های یزد نیز خبر داد و تصریح کرد: این که سمن‌ها چه فعالیت‌های انجام می‌دهند، مسئله مهمی است اما تعامل آن‌ها به منظور هم پوشانی توانمندی‌های یکدیگر اهمیت بسیار بیشتری دارد.

وی انتقال خدمات تشکل‌ها و رفع مشکلات و ارتقای توانمندی‌های آنان را ضروری خواند و گفت: سمن‌ها به عنوان تشکل‌های مردمی با توجه به تنوع فعالیت‌ها و ارائه خدمات گسترده، می‌توانند در حوزه‌های مختلف با همکاری و تعامل بیشتر با یکدیگر خدمات خود را ارتقا دهند و از مشکلات همدیگر نیز بکاهند.

در بخشی از این نشست، تشکل‌ها به ارائه مشکلات و خدمات و فعالیت‌های خود پرداختند و تجمیع سمن‌ها در قالب یک پارک سمن‌ها و تبادل اطلاعات و خدمات آن‌ها به عنوان دغدغه‌های این تشکل‌ها مطرح شد.

منبع خبر:خبرگزاری ایسنا