فرماندار یزد از فروشگاه عرضه کننده مایحتاج مردم بازدید کرد

سید محمد رستگاری فرماندار یزدسه شنبه دوازدهم بهمن ماه به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان و به منظور بررسی وضعیت اجرای دستورالعمل های بهداشتی، از فروشگاه زنجیره ای رفاه شعبه مرکزی یزد، عرضه کننده مایحتاج مردم درشهرستان بازدید کرد.

سید محمد رستگاری  فرماندار یزدسه شنبه دوازدهم بهمن ماه  به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان و به منظور بررسی وضعیت اجرای دستورالعمل های بهداشتی، از فروشگاه زنجیره ای  رفاه  شعبه مرکزی یزد، عرضه کننده مایحتاج مردم درشهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سید محمد رستگاری  را در این بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی،معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ،شهردارو اعضای شورا ی شهرهمراهی می کردند و افراد حاضر پس از بررسی نحوه ورود مراجعان، چگونگی اجرای دستورالعمل های بهداشتی از قبیل ضدعفونی دست ها، و ارائه دستکش به مراجعان و نحوه ضد عفونی کردن فروشگاه را مورد بازدید قرار دادند.

فرماندار یزد در حاشیه این بازدید با تاکید بر اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ضمن تشکر و قدرانی از اصناف شهرستان  گفت: غیر از اصنافی که فعالیت آن ها در زمان اجرای طرح مجاز شناخته شده، سایر اصناف در شهرستان تعطیل هستند وباواحدهای متخلف برخورد قانونی می شود .

رستگاری  تصریح کرد: به مسئولان فروشگاه های بزرگ که تردد مردم در آن زیاد است تاکید کرده ایم که دستورالعمل های مربوطه که از سوی ستاد مبازه باکرونای استان وشهرستان ، اصناف و شبکه بهداشت و درمان صادر شده است را با دقت اجرایی کنند و روزانه چندین مورد  بازدید از سطح شهرستان و به ویژه این فروشگاه ها انجام می شود تا از ایمن بودن محیط اطمینان حاصل شود اما مردم نیز باید با توجه به توصیه های ارائه شده کمترین تردد را داشته باشند و به سلامت خود و خانواده اهمیت بدهند.