سيفي فرماندار يزد در پيام خود از آحاد  مردم يزد دعوت كرد تا امسال نيز همچون سالهاي گذشته هرچه با شكوه تر در راهپيمايي 13 آبان شركت نمايند. سيفي 13 آبان را نشان غيرت جوانان و دانشجويان ايراني دانست و گفت در جريان انقلاب اسلامي نوجوانان و جوانان از همه اقشار ديگر مردم جلوتر بودند و اتفاق انقلابي نمي افتاد مگر اينكه يك سر آن جوانان و نوجوانان بودند.

فرماندار يزد گفت:در ماجراي 13 آبان و تسخير لانه جاسوسي دانشجويان انقلابي و بسيجي نشان دادند در اطاعت از ولي امر خودشان از هيچ چيز ترس و واهمه اي ندارند ثابت كردند وقتي شعاري ميدهند پاي آنهم مي ايستند.

سيفي ادامه داد: با اين اقدام غرتمندانه، مدارك عجيبي از خيانتهاي كثيف رژيم پهلوي و برنامه هاي شوم دستگاههاي جاسوسي آمريكا پيدا شد و مهر ننگ ديگري بر پيكر اين رژيم زد. حتي در بازيابي اين اطلاعات جوانان نقش اصلي را ايفا كردند، چه بسا اگر اين تسخير صورت نمي گرفت اتفاقات غير قابل جبراني مي افتاد.

 وي دانشجويان امروز را همچون دانشجويان اوايل انقلاب غيرتمند دانست و گفت جوانان و دانشجويان امروز همچون قديمي ترها پاي آرمانهاي انقلاب ايستاده اند و ما غيرتمندي آنها را در عرصه علم و دانش شاهد هستيم. فرماندار يزد حضور دانشجويان در راهپيمايي هاي مختلف را نشان وفاداري و ولايي بودن آنها برشمرد.

سيفي در پيام خود عنوان كرد بعضي ها فكر ميكردند اين راهپيمايي ها بي اثر است و دائماً مخالفت ميكردند، البته بعضي ها هم مغرضانه اين حرفها را ميزدند اما با توجه به مواضع اخير دولتمردان غربي، اثر راهپيمايي ها بر همگان ثابت شده و مي بينيد روز به روز حضور مردم در صحنه ها پررنگ تر ميشود.

سيفي از حضور با شكوه مردم شهرستان يزد در راهپيمايي هاي مختلف تشكر و تجليل كرد و ابراز اميداوري كرد امسال نيز اقشار مردم يزد همچون گذشته  در راهپيمايي 13 آبان فعالانه حضور يابند و بار ديگر غرور و سربلندي خود را به رخ جهانيان بكشند.