جلسه بررسي مسائل مسكن مهر شهرستان يزد در روز شنبه با حضور فرماندار يزد ،مدير كل بنياد مسكن ،بخشدار مركزي و دهياران برگزار گرديد. در اين جلسه عزيزا... سيفي فرماندار يزد پيشرفت و اعتلاي علمي و اقتصادي ايران در 32 سال پيروزي به لطف خدمات دولت به اوج خود رسيده است و مدام شتاب ميگيرد.

در اين جلسه كه به بررسي مسائل و مشكلات پيشروي مسكن مهر بخش مركزي اختصاص داشت فرماندار يزد گفت: مسکن مهر امید به خانه دار شدن را در جامعه و در بین جوانان کشور افزایش داده است چراكه سیاست و استراتژی مسکن مهر کاهش قیمت مسکن و خانه دار شدن جوانان است و مسكن مهر انقلابي در كاهش قيمت مسكن و جهشي براي خانه دار شدن همه ايرانيان است.

وي ادامه داد: در شرايطي كه موضوع مسكن و خانه دار شدن مردم به ويژه اقشار متوسط به پايين جامعه رؤيايي دست نيافتني به نظر مي رسيد و بازار مسكن به دليل هدايت نقدينگي ها به اين بخش، هر روز با جهش قيمت مواجه شده و به عرصه تاخت وتاز و منفعت طلبي و سودجويي عده ايي تبديل شده بود، مسكن مهر با همت و برنامه ريزي هوشمندانه دولت كليد خورد.
وي از پروژه مسكن مهر به عنوان يكي از اقدامات ارزشمند و سنجيده دولت براي حل اساسي مشكل مسكن نام برد وافزود: امروز با رونق مسكن مهر موقعيت ايده الي فراهم شده كه هر متقاضي مسكني با حداقل آورده و مشاركت و حمايت حداكثري دولت مي تواند صاحب خانه شود.
فرماندار يزد با بيان اين كه د ر حال حاضر راهكاري ارزان تر و سهل الوصول تر از مسكن مهر براي حل مشكل مسكن اقشار ضعيف وجود ندارد تصريح كرد : بايد تعاوني ها و اتحاديه هاي مسكن مهر با تشريح و تبيين ويژگي ها و مزاياي منحصربفرد اين طرح، زمينه بهره مندي هر چه بيشتر آحاد جامعه و اقشار هدف را فراهم كنند.
سيفي با تاكيد بر لزوم سرعت دادن به پيشرفت پروژه هاي مسكن مهر شهري و روستايي گفت:دستگاه هاي دست اندركار تامين زيرساخت هاي زيربنايي و روبنايي و تعاوني هاي مسكن مهر استان بايد به تعهدات خود عمل كرده و اهتمام جدي را نسبت به اتمام به موقع عمليات اجرايي واحدهاي مشمول طرح داشته باشند.
سيفي همچنين اعلام كرد: در شهرستان يزد حدود 6900 واحد مسكن مهر درحال ساخت است.

در پايان توسط فرماندار و مديركل بنياد مسكن ضمن تصميم گيري در خصوص مسكن مهر به سوالات دهياران پاسخ داده شد.