فرماندار يزد:

عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه فتح خرمشهر نمادي از مقاومت ، ايثار و پيروزي ملت ايران است خاطر نشان كرده بي شك فتح خرمشهر تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است و از این رو، سوم خرداد و فتح خونين شهر، آیینه گویایی دفاع مقدس و جهاد آگاهانه ملت شجاع و مظلوم در برابر باطل بوده است.

فرماندار با اشاره به اينكه صدام و و رژيم بعثي عراق ، همه تلاش، توان و امكانات خود را برای حفظ اشغال خرمشهر، از آغاز تصرف آن به کار گرفتند و به گمان خود این شهر را به دژی نفوذناپذیر تبدیل کرده بودند آورده است جوانان غيور ايران اسلامي با سلاح عزم و ایمان به مکتب و تبعيت از ولايت فقيه ، توانستند در نبردي نابرابر دشمنان خود را ذليل نمايند و از اينرو است كه فتح خرمشهر موجب سرشکستگی صدام و حاميان مستكبرش شد.

وي در ادامه تصريح كرده است:سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ﺑه ﻋﻨﻮان ﻧﻤﺎد ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﻠﺖ اﻳﺮان در طﻮل ﺗﺎرﻳﺦ ثبت شده است و در اين زمينه بايد  هر ﺳﺎل ﺑﺎﺷﻜﻮهﺗﺮ از ﺳﺎلهاي ﮔﺬﺷﺘﻪ اين روز بزرگ گراميداشته شود  که این وظیفه مهم و اساسی بر عهده همه ارگان ها و نهادها و همچنین عامه مردم است.

سيفي در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس به خصوص شهيدان آزاد سازي خرمشهر  از مردم دارالعباده يزد خواست تا با شركت در ويژه برنامه هاي سالروز فتح خرمشهر و يادآوري خاطرات آن ايام به نسل جوان در حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي قدم بردارند.