معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، جعفر رحمانی شمسی گفت: با گذشت 35 روز از آغاز عملیات اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان یزد همزمان با سراسر کشور، در شهرستان یزد بالغ بر 14 هزار نفر معادل 86 درصد خانوارها فهرست برداری شده که در این خصوص شهرستان یزد رتبه ی برتر استان را نیز کسب کرده است.

معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد افزود: تاکنون اطلاعات 5 هزار بهره بردار نیز توسط مأموران ثبت و به صورت آن لاین به مرکز آمار ایران ارسال شده است.

وی از پایان پذیرفتن عملیات میدانی سرشماری در نقاط روستایی شهرستان یزد خبر داد و اظهار داشت: در چند روز باقی مانده از اجرای این طرح تمرکز ستاد و مأموران آمارگیر برای ثبت اطلاعات بهره بردان غیر ساکن می باشد.

رحمانی شمسی در پایان ضمن تقدیراز همراهی و همکاری شوراهای اسلامی روستا، دهیاران و... با مأموران آمار گیر تأکید کرد: دهیاران می توانند نقش بسزایی را در شناسایی بهره برداران غیر ساکن و معرفی به مأموران آمارگیر داشته باشند.

لازم بذکر است سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان یزد با همکاری 13 مأمور آمارگیر، 2 کارشناس فنی و اجرایی در 4 شهر یزد، حمیدیا، شاهدیه و زارچ و در بیش از 150 آبادی در حال انجام است.