در ساعات اولیه صبح روز جمعه؛

عملیات اجرایی طرح سامان در خیابان امام خمینی (ره) کلید خورد

عملیات اجرایی طرح سامان در خیابان امام خمینی (ره) از ساعات اولیه صبح روز جمعه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عملیات اجرایی طرح سامان درخیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان شهید بهشتی تا چهارراه شهداء (امیرچخماق) از ساعات اولیه صبح روز جمعه با حضور اکیپهای حوزه خدمات شهری و ترافیک شهرداری و برق شهرستان یزد آغاز شد.

لازم بذکر است فرماندار یزد نیز به همراه معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری، معاون خدمات شهری و سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، مدیران برق شهرستان و جمعی دیگر مسئولان از نزدیک در جریان عملیات اجرایی طرح سامان در این خیابان قرار گرفت.

همچنین شایان ذکر است طرح سامان با اهداف رعايت كليه قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، توجه ويژه به زيبا سازي و نما و منظر شهري، افزايش ميزان رضايتمندي شهروندان و در نهايت الگو سازي ، توسعه و گسترش آن به ساير مناطق شهر در خیابان امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

نصب یا تعمیر چراغ های راهنمایی مورد نظر، نصب چراغ های ویژه عابرین پیاده، طراحی مسیر عبور و مرور روشندلان، خط کشی عرضی و طولی خیابان، ممنوعیت پارک دوبله، رنگ آمیز جداول و تیرهای برق، استاندارد سازی روشنایی،  بدنه سازی و کف سازی خیابان، تعبیه سطل های زباله ، رفع سد معبر، تعویض ایستگاههای اتوبوس، اجباری شدن استفاده از کلاه ایمنی برار راکبین موتورسیلکت ، از مهمترین اقداماتی است که در قالب طرح سامان در این خیابان است.