فرماندار يزد:

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمود شاکری شمسی با توجه به پایان پذیرفتن عملیات اجرایی طرح سرشماری در شهرستان گفت: چهارمین دوره سرشماری عمومی کشاورزی با هدف احصای اطلاعات بخش کشاورزی، میزان تولیدات و نیازهای این حوزه در کشور صورت گرفت تا آماری دقیق و کارآمد در اختیار برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران ملی و منطقه‌ای قرار دهد.

فرماندار افزود: در شهرستان یزد نیز طرح سرشماری همزمان با سراسر کشور از پنجم مهرماه آغاز شد و با تلاش ماموران سرشماری و همکاری خوب و شایسته بهره برداران عزیز در ارائه اطلاعات و آمار،  عملیات میدانی چند روز زودتر از مهلت تعیین شده به پایان رسید.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد ابراز داشت : از زمان آغاز سرشماری عمومی کشاورزی تاکنون تمامی روستاهای شهرستان تحت پوشش قرار گرفته و سرشماری در آنها به اتمام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: اطلاعات مربوط به خانواده های غایب و بهره برداران غیر ساکن نیز در مهلت تعیین شده ثبت و به مرکز آمار ایران ارسال شده است.

شاکری شمسی ضمن قدردانی از تعامل بسیار مطلوب کشاورزان و بهره برداران با مأموران آمارگیر سرشماری اظهار داشت: سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان یزد با همکاری 13 مأمور آمارگیر، 2 کارشناس فنی و اجرایی در 4 شهر یزد، حمیدیا، شاهدیه و زارچ و در بیش از 150 آبادی انجام شده است.