معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

غلامحسین دشتی در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی با امنیت ، آرامش و همچنین نظم در جامعه عجین شده است افزود: مجموعه نیروی انتظامی با برخورد با متخلفان و مجرمان در صدد ایجاد فضای پر از آرامش و امنیت در جامعه می باشد و برای رسیدن به هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به 4000 شهید نیروی انتظامی که در مبارزه با مواد مخدر جان خود را از دست داده اند اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا از مقام شامخ این شهیدان تجلیل شود.

دشتی با اعلام اینکه عملکرد خوب نیروی انتظامی یک سرمایه اجتماعی به حساب می آید گفت: امروز مردم و نظام جمهوری اسلامی به این مجموعه هم اعتماد دارند و هم افتخار می کنند.

وی بر نقش اصحاب رسانه و همچنین آموزشهای نیروی انتظامی در کاهش جرایم و معضلات جامعه تأکید کرد.

در این جلسه همچنین سیفی فرماندار با توجه به اینکه شهرستان یزد در مرکز استان قرار دارد و بیش از 60 درصد جمعیت را در خود جای داده است گفت: بحمدا... فرماندهی انتظامی شهرستان یزد با توجه به کمبود نیرو و امکانات توانسته امنیت بسیار خوبی را در شهر حاکم کند.

فرماندار افزود: با پیگیریهای صورت گرفته مجوز لازم در جهت تأسیس هفتمین کلانتری در شهرستان یزد اخذ شده که امیدواریم در آینده ای نزدیک این امر نیز محقق شود.

سیفی نیز تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا فعالیتهای این مجموعه هر چه بیشتر به مردم بازگو شود.

در این جلسه از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان یزد تقدیر شد.