هم‌زمان با هفته دولت و با حضور سرپرست فرمانداري يزد:

عمليات اجرايي پارك بزرگ روستاي اكرميه آغاز شد

هم‌زمان با هفته دولت و با حضور سرپرست فرمانداري يزد، بخشدار مركزي و جمعي از مسئولان محلي و مردم عمليات اجرايي ساخت پارك بزرگ روستاي اكرميه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، سرپرست فرمانداري يزد در اين مراسم ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر ابراز امیدواری كرد در سالی که به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، امور عمرانی شهرستان با تخصيصي اعتبارات جديد و با مشارکت مردم و خیران رونق بیش‌ازپیش داشته باشد.
«مصطفي سالاري» افزود: با تخصیص اعتبارات جديد، تكميل پروژه‌هاي عمراني در شهرستان سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت تا در دهه فجر سال جاري شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشيم.
وی ضمن قدردانی از شوراها و دهیاری‌‌ها به‌عنوان نهادهایی که به نحوی توسط خود مردم اداره می‌شوند، تأکید كرد: اقدامات بزرگی با پیگیری این نهادها انجام‌شده و دولت نیز همواره دهیاری‌ها و شوراها را حمایت و همراهی خواهد کرد.
گفتني است پارك اكرميه در مساحت 10 هزار مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 10 ميليارد ريال توسط دهياري اكرميه ساخته شده است و انشاالله تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسيد.
بر اساس اين گزارش، پيش از مراسم كلنگ زني پارك بزرگ اكرميه، پارك درون محله‌ای «بوستان لاله‌ها» نيز توسط سرپرست فرمانداري يزد به بهره‌برداری رسيد. اين پارك در مساحت هزار مترمربع و بااعتبار 2 ميليارد ريال توسط دهياري اكرميه ساخته‌شده است. بوستان لاله‌ها داراي فضاي سبز، فضاي بازي كودكان و وسايل ورزش صبحگاهي است.
روستای اکرمیه با هزار و 300 خانوار و جمعیتی بالغ‌بر 15 هزار نفر، یکی از نزدیک‌ترین روستاها به شهر یزد است.