فرماندار در جمع سهامداران مسكن مهر گفت:

عزيزالله سيفي با بيان اينكه سياست دولت محترم در اجراي طرح مسكن مهر كاهش قيمت زمين و مسكن بوده  است افزود : جلوگيري از زمين‌خواري، دلالي‌هاي كاذب، رشد بي‌رويه قيمت مسكن، اجاره و رونق بخشيدن به اشتغال استان از مزاياي ديگر مسكن مهر بوده است.

فرماندار با اشاره به اينكه شهرستان يزد با 9000 واحد مسكن مهر اعم از شهر و روستا بالاترين حجم ساخت و ساز در استان به خود اختصاص داده است تصريح كرد بخشي از اين واحدها بزودي به بهره برداري رسيده و تحويل متقاضيان خواهد شد.

وي در ادامه گفت: بر طبق برنامه زمانبدی و گزارش‌های واصله از شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انتظار داریم تا پایان سالجاری حدود 6 هزار واحد به مرحله اتمام و واگذاری برسد که این امر مستلزم همکاری و مساعدت کلیه اعضا تعاونی‌ها، در پرداخت آورده هاي خود مي باشداينك آنچه كه سهم دولت بوده است از جمله تسهيلات ، پرداخت بخشي از آماده سازي و ... انجام شده است.

سيفي نيز تأكيد كرد كارشناسان عمراني و فني فرمانداري مرتب از نزديك شاهد اجراي پروژه ها بوده و خوشبختانه زمين و مصالح ساختماني كار شده در مسكن مهر از كيفيت و مرغوبيت بالايي برخوردا بوده است.

فرماندار در پايان از  سهامدارن عزيز خواست با پرداخت سهم خود به شركت ، مدير عامل شركتها را در تحويل به موقع مسكن خود و براساس برنامه زمانبندي ارائه شود اقدام نمايند.