پس از افزون به 10 سال؛

طرح تفضيلي شهر زارچ و روستاهاي اله آباد و محمدآباد تعيين شد

نشست بررسي حدود تقسيمات طرح جديد تفضيلي شهر «زارچ» و روستاهاي «اله آباد» و «محمدآباد» برگزار و پس از افزون به 10 سال به تأیید اعضاي شوراي اسلامي اين مناطق رسيد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ نشست بررسي حدود تقسيمات مرزي طرح جديد تفضيلي شهر زارچ به رياست معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري يزد برگزار شد.

در اين نشست پس از افزون به 10 سال حدود جديد شهر «زارچ» و روستاهاي «اله آباد» و «محمدآباد» تعيين و مصوبات ذيل به تأیید اعضاي شوراي اسلامي مناطق اعلامي رسيد.

محدوده روستاي اله آباد از ورودي شهر زارچ به‌طرف كوچه مسجدالنبي و در ادامه به سمت سه‌راه 14 معصوم (ع) و به كوچه 14 بلوار دعايي و نيز به كوچه 11 بلوار دعايي و به خيابان شهرك سید مصطفی خميني و كوچه عترت و در پايان به خيابان مرزي زارچ و اشكذر منتهي می‌شود.

محدوده روستاي محمدآباد از ابتداي كوچه حاج سيد عليرضا اقبالي، خيابان امام خميني (امتداد باغ سيد غفور) به‌طرف مسکن‌های شهرك دانشگاه و مسكن مهر، مسكن جوانان و در ادامه به‌طرف چرخاب و سمت خيابان مجلسي (نزدیک‌ترین كوچه به خيابان مجلسي) تا ميدان نماز و به‌طرف خيابان چرخابي منتهي می‌شود.

ضمناً باغ رضوان و خيابان امام خميني (ره) جزء محدوده شهري است.

اجراي موارد فوق منوط به‌اضافه شدن محدوده خدمات شهري از سمت شمال بلوار شهيد صدوقي و جنوب بلوار امام رضا (ع) است.

گفتني است اين طرح پس از ابلاغ مديركل دفتر فني، امور عمراني و حمل‌ونقل استانداري به اداره كل راه و شهرسازي، نهايي و اجرايي خواهد شد.