ضرورت پرهيز از موازي كاري دستگاه اجرايي در حوزه مديريت بحران

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد در نشست كارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی شهرستان بر پرهيز از موازي كاري دستگاه‌های اجرايي در حوزه مديريت بحران تأکید كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی شهرستان يزد با حضور معاون فني و امور عمراني فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات تشكيل جلسه داد.
«محمدحسین فلاح تفتي» در این جلسه اظهار داشت: این کارگروه باهدف ایجاد وحدت رویه بین سازمان‌های مربوط و نيز استفاده از پتانسیل‌های موجود هنگام بروز حادثه تشکیل‌شده است.
وي بابیان اينكه وظيفه اصلی کارگروه‌های تخصصی چهارگانه مديريت بحران پیش‌بینی، پیشگیری، مقابله  و بازسازی است، تأکید كرد: لازم است اعضا و دستگاه‌های عضو اين کارگروه‌ها آمادگي و شناخت كامل از وظايف خود داشته باشند و عمده تلاش اين کارگروه‌ها در راستاي پيشگيري از ايجاد بحران، آمادگي و افزايش توانمندی‌ها در مقابله با بروز حوادث احتمالي باشد.
معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد بابیان اينكه لازمه امدادرسانی سريع و مؤثر وجود آمادگی و زیرساخت‌های لازم در جامعه و دولت است؛ تأکید كرد: ضرورت دارد مسیر ارتقاء آموزش همگانی هموار و گام‌هایی اصولی و اساسی  در اين زمينه برداشته شود .
فلاح تفتي در پايان سخنانش جمعیت هلال‌احمر را بازوي دولت در حوزه امداد و نجات دانست و ابراز اميدواري كرد كه هلال‌احمر شهرستان يزد به‌عنوان دبير كارگروه نهايت تلاش خود را در اين زمينه به كار گيرد.