فرماندار یزد تأکید کرد؛

ضرورت تبلیغ انتقال مفاهیم و ارزشهای دینی و اسلامی است

فرماندار یزد گفت: در حال حاضر جامعه ما نسبت به گذشته با تغییراتی مواجه شده که برای انتقال مفاهیم و ارزشها ضرورت دارد تا ابتدای به شناخت کاملی از جامعه دست پیدا نماییم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، مراسم افتتاح اداره تبلیغات شهرستان یزد با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار یزد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سایر مسئولین برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این مراسم با ابراز تأسف از جان باختن تعداد زیادی از زائرین حرمین شریفین در صحرای منا اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه غم انگیز که به علت بی تدبیری حکام سعودی رخ داد تعدادی از حجاج ایرانی نیز جان خود را از دست دادند و ملت ایران عزادار شدند.

فرماندار یزد در ادامه با تقدیر از اقدام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در راه اندازی اداره تبلیغات شهرستان افزود: با توجه به اینکه 60 درصد جمعیت استان در شهرستان یزد قرار دارد و بسیاری از مسائل فرهنگی و مذهبی در مرکز استان اتفاق می افتد، ضرورت داشت تا اداره تبلیغات شهرستان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تبلیغ و انتقال ارزشها و مفاهیم اسلامی وظیفه سنگینی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه ما نسبت به گذشته با تغییراتی مواجه شده که برای انتقال مفاهیم و ارزشها ضرورت دارد تا ابتدا به شناخت کاملی از جامعه دست پیدا نماییم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با اعلام اینکه 40 درصد از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند گفت: امروز جوانان با شبهه هایی روبرو هستند که برای رفع آنها خواها شنیدن پاسخ هستند.

فرماندار یزد ارتباط روحانیون با جوانان را ارزشمند دانست و اظهار داشت: روحانیون باید با آگاهی و احاطه کامل به مسائل دینی و فرهنگی و با استفاده از ابزارهای ارتباطی مناسب و به روز با جوانان در ارتباط بوده و سئوالات آنان را پاسخ دهند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سلطانی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد معرفی و ساختمان جدید تأسیس این اداره مورد بهره برداری قرار گرفت.