بخشدار زارچ:

شوراي آموزش و پرورش بايد زمينه مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت را فراهم كند

بخشدار زارچ گفت: شوراي هاي آموزش و پرورش مي توانند با فراهم نمودن زمينه مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت موجب رشد ، بالندگی و شکوفایی جامعه شوند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ امير صادقي مقدم در آخرين جلسه شوراي آموزش و پرورش بخش زارچ در سالجاري ضمن تقدیر و تشکر از روسای محترم سا بق شورای آموزش و پرورش،برگزاری منظم جلسات این شورا را حرکت در جهت رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی دانست.

بخشدار زارچ با اشاره به اينكه مشورت يكي از مهمترين مفاهيم مورد تأكيد در اسلام است افزود: مشورت از اركان اساسي و مورد توافق همه افراد است كه قطعاً مي تواند در اداره بهتر امور به ويژه در عرصه تحولات آموزش و پرورش تأثيرگذار باشد.

وي با بيان اينكه مشاركت در آموزش وپرورش از گذشته تا كنون مورد توجه قرار گرفته است اظهار داشت: شوراي هاي آموزش و پرورش مي توانند با فراهم نمودن زمينه مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت موجب رشد ، بالندگی و شکوفایی بيش از پيش جامعه شوند.

رئيس شوراي آموزش و پرورش بخش زارچ بر حرکت بر مبنای قانون و استفاده از تمام ظرفیت های اداری و خیری جهت ارتقاء وضعیت فرهنگی تاکید کرد.

در این جلسه برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری مراسم تجلیل از برترینهاي کنکور سراسری و پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی انجام شد.

file_86507.jpeg