فرماندار یزد:

شوراهای آموزش و پرورش نشانه باور نظام به مشارکت همه جانبه مردم است

فرماندار یزد با بیان این که آموزش دانش‌آموزان برای حضور فعال و موثر در جامعه،‌ از جمله وظایف آموزش و پرورش است،‌گفت: قانون، شوراهای آموزش و پرورش را نشانه باور نظام اسلامی به مشارکت مردم درعرصه‌های مختلف به ویژه تعلیم و تربیت می‌داند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از ایسنا، «مصطفی سالاری» در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش که از 24 دی ماه آغاز شده با اشاره به اهمیت و جایگاه شورا در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دراسلام به بحث مشورت و شورا تاکید فراوان شده است و نظام جمهوری اسلامی نیز زمینه تحقق این امر را با ایجاد تشکیلات شورائی در همه عرصه ها فراهم آورده است.
وی قانون شوراهای آموزش و پرورش را نشانه باور نظام اسلامی به مشارکت همه جانبه مردم در عرصه تعلیم و تربیت دانست و بیان کرد: درشورای آموزش و پرورش زمینه حضور و بهره‌مندی از مشورت ائمه محترم جمعه ، مسئولان مختلف شهر ، شهرداران ، انجمن اولیا و مربیان به خوبی فراهم شده است.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد بهره‌مندی از خرد جمعی، ارتقای مشارکت همه جانبه و بالا بردن سطح کیفی و کمی مسائل آموزشی و پرورشی برای فراهم آوردن زمینه تعلیم وتربیت هرچه بهتر آینده‌سازان این مرز وبوم را از دیگر اهداف شوراهای آموزش وپرورش برشمرد .
فرماندار یزد درپایان با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش از تلاش و همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد قدردانی کرد.