نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي:

محمد صالح جوكار در جمع اعضای كمیته برنامه ریزی شهرستان یزد ضمن تبریك هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: فداكاری، ایثار و شهادت شهیدان باهنر و رجایی وظیفه سنگینی بر عهده مسوولان گذاشته و امانت دار نظام هستند‌ و با‌ید به وظیفه خود در قبال اسلام و نظام جمهوری اسلامی عمل كنند.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملكرد مسئولان است و باید مسئولان مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند تا آحاد مردم بدانند كه مسئولان با خدمات صادقانه هم موجب خنثی شدن تحریم‌ها و توطئه های دشمنان شده و هم به مردم خدمت‌رسانی صادقانه دارند.

نماینده مردم یزد و صدوق گفت: آگاه‌ نمودن مردم از توانمندی ها و اقدامات دولت باعث ایجاد روحیه اعتماد در آنها شده و مردم نیز در همه صحنه‌ها پشتیبان دولت بوده و خواهند بود.

جوكارگفت: در دولت های نهم و دهم نیز اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمت به مردم صورت گرفته كه باید اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد .

فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: اعتبار شهرستان یزد در سال جاری بالغ بر 248 میلیارد و 174 میلیون ریال است و تا كنون 30 نشست تخصصی با حضور نمایندگان دستگاهها جهت اولویت بندی این اعتبارات برگزار شده است.

عزیزالله سیفی افزود: اولویت بندی تخصیص اعتبار سال جاری در دستگاهها باید بر اساس پروژه های نیمه تمام ،مطالبات پیمانكاران ،مصوبت سفرریاست جمهوری و مصوبات هیئت دولت و استانداربه مناطق باشد.

در پایان این نشست نمایندگان دستگاهها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نموده و تصمیم گیری شد