فرماندار یزد:

سپاه، بسیج و فراجا در تمام مناسبت ها حضور پررنگ داشتند

فرماندار یزد در نشست جهادگران فاطمی گفت: سپاه، بسیج و فراجا در تمام مناسبت ها حضور پررنگ داشتند همچنین اصناف نقش مهمی در انسجام و همدلی مردم دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد «سیدمحمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در نشست جهادگران فاطمی که با حضور جمعی از مسئولین در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در بسیاری از رویدادها دستگاه ها نشان دادند که پای کار هستند و از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنند.

وی افزود: سپاه، بسیج و فراجا در تمام مناسبت ها حضور پررنگ داشتند همچنین اصناف نقش مهمی در انسجام و همدلی مردم دارند.

فرماندار یزد با بیان اینکه این روحیه کمک رسانی به برکت اهل بیت (ع) در بین همه مردم جامعه ما وجود دارد گفت: این خدمت رسانی باید سمت و سو داده شود و با ظرفیت هایی که در دستگاه ها وجود دارد، زمینه انسجام و همدلی بیشتر را فراهم  آورد.

وی ادامه داد: شایسته است ظرفیت های دستگاه ها با کمک پایگاه های بسیج در همه مناطق شهری و بخصوص روستایی استان به کارگرفته شود.

فرماندار یزد گفت: باید زمینه ساز اعتماد اجتماعی شویم، در سالی که موضوع انتخابات را داریم با خدمت خالصانه باید امید در جامعه و زمینه مشارکت حداکثری را فراهم نماییم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصادی مقاومتی گفت: فضای های مناسب برای ایجاد نمایشگاه اقتصادی مقاومتی داریم که فرصتی برای کمک به معیشت و سفره مردم است

مدرسی با اشاره به اینکه در اسلام و فرهنگ ما، هر کاری که صورت می گیرد یک پیوست فرهنگی دارد گفت: هر کاری که صورت می گیرد یک پیوست اجتماعی نانوشته ای دارد که اثرات خود را در کار اجتماعی نشان می دهد. اگر زمینه فرهنگی آن را ایجاد کنیم می تواند جلوی بسیاری از نابسامانی را در جامعه بگیرد.