با حضور استاندار و سرپرست فرمانداري يزد

سيزدهمين جشنواره تجليل از تعاوني هاي برتر استان يزد برگزار شد

سيزدهمين جشنواره تجليل از تعاوني هاي برتر استان يزد در هتل مشير الممالك برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،سيزدهمين جشنواره تجليل از تعاوني هاي برتر استان يزد با حضور معاون وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي در امور تعاون،استاندار يزد، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ، سرپرست فرمانداري يزد و جمعي از مسئولان و تعاونگران استاني در مجموعه مشيرالممالك برگزار شد.
معاون وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي در امور تعاون گفت:هفته تعاون فرصتي براي طرح گسترده نگاه تعاون در جامعه است و امروز ضرورت توسعه فرهنگ تعاون،كارگروهي و روحيه تعامل در جامعه بيش از هر زماني احساس مي شود.
كلانتري اظهار داشت: يزدي ها به عنوان نماد سخت كوشي،نوآوري و خلاقيت براي فعاليت بيشتر تعاوني ها به يكديگر كمك كنند و تعاوني هاي بزرگ و بالادستي نيز در انتقال تجربه و همراهي براي رشد ساير واحدها پيشقدم شوند.
وي خاطرنشان كرد: بايد بانوع دوستي،اعتماد سازي و احساس مسئوليت نسبت به يكديگر سرمايه هاي اجتماعي را تقويت كنيم زيرا تقويت سرمايه هاي اجتماعي تاب آوري و مقاومت پذيري جامعه را به همراه دارد.
كلانتري در پايان جايگاه خوب يزد در جذب اعتبارات  اشتغال روستايي را اقدامي موثر و نشانگر روحيه تلاش در استان دانست و بيان كرد:تعاون در كنار هم قرار گرفتن سرمايه هاي كوچك و ايجاد قدرت رقابت در عرصه هاي بزرگ است كه اين شيوه در كنترل فضاي اقتصادي فعلي و هدفمندسازي سرمايه هاي خُرد جامعه بسيار موثر و كارساز است.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم از تعاوني هاي برتر تجليل به عمل آمد.