رئيس هيأت تنيس روي ميز استان:

عزيزا... سيفي در اين جلسه با بيان اينكه سال 91 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ملي ، حمايت ازكار و سرمايه ايراني نامگذاري شده است افزود: با توجه به اهميت بحث سلامت و تندرستي در ميان افراد جامعه ، سرمايه گذاري در ورزش يكي از راههاي تحقق توليد ملي است كه با توجه به مهم بودن سلامت در بحث نيروي انساني اين موضوع بيش از پيش داراي اهميت مي باشد.

رئيس هيأت تنيس روي ميز استان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 90 گفت: تهیه تقویم اجرایی هیأت استان بر اساس تقویم اجرائی فدراسیون ،میزبانی مسابقات آزاد و دسته 3 بزرگسالان کشور توسط هیأت شهرستان یزد،میزبانی مسابقات آزاد و دسته یک جوانان کشور،اعزام تیم خردسالان استان به مسابقات قهرمانی کشور در کرمان ، برگزاری مسابقات آزاد و رده بندی در رده های مختلف سنی در شهرستان های فعال،برگزاری کلاسهای مربیگری درجه یک ،دو و سه آقایان ، مربیگری درجه 3 و 2 بانوان، برگزاری کلاس داوری درجه 3 آقایان از مهم ترين اقدامات اين هيأت در سال گذشته بوده است.

فرماندار با تأكيد به اينكه ورزش تنيس روي ميز از كم هزينه ترين و پر تحرك ترين مي باشد خاطر نشان كرد بايد با سرمايه گذاري در اين ورزش و فراگير نمودن آن در سطح جامعه و جوانان نخبگان را  شناسايي كرد و با برنامه ريزي مناسب زمينه ارتقاي جايگاه استان را دركشور  فراهم آوريم و از اين به بعد شاهد كسب رتبه هاي برتر كشوري باشيم.

سيفي اظهار كرد: در سال جاري درصدد اين مي باشيم كه با قبول ميزباني مسابقات كشوري ، برگزاري ليگ باشگاههاي استان و ساخت سالن اختصاصي تنيس روي ميز استان و ... شرايط خوبي را براي ارتقاء جايگاه اين روزش در استان فراهم آوريم.

در ادامه اين جلسه كمانه مدير كل ورزش و جوانان استان ضمن تأکید بر احداث خانه پینگ پنگ یزد ، تنیس روی میز را از سرعتی ترین ورزشها دانست و با توجه به زیبایی های این ورزش خواستار استعدادیابی صحیح در این رشته ورزشی شد .

وی همچنین در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای رئیس هیأت شهرستان یزد جهت اختصاص مبلغی جهت حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی قول مساعد داد.

لازم بذكر است در اين جلسه از قهرمانان و برترين هاي ورزش تنيس روي ميز  استان در سال 90 به شرح ذيل تجليل شد.

نونهالان:1- مصطفی زارع بیدکی 2- وحید حاضری

 

نوجوانان: 1- مهدی خوش خبر 2-رامین هاشم بیگی 3- مسلم خواجه

جوانان: 1- حمید دهقان 2- معین نساج 3- رامین هاشم بیگی

بزرگسالان:1- محمد هادی صادقی 2- صالح ایمانی 3- حسن غدیری 4- حسن علیان 5- حمید رضا حجت

6- مصطفی نورمحمد زاد 7- سعید افضل 8- علی جعفری نژاد