به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد

ستاد بزرگداشت مراسم استقبال ، وداع ، تشییع و تدفین شهدای گمنام برگزار شد

مراسم استقبال خودرویی از شهدا از ساعت 12روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه جاری از دروازه قرآن به سوی تکیه امیرچقماق برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به ریاست ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد و با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، ستاد بزرگداشت مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در ابتدای این نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با تشریح برنامه‌های تشییع و تدفین پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام گفت: مراسم استقبال خودرویی از شهدا از ساعت 12روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه جاری از دروازه قرآن به سوی میدان امیرچقماق برگزار می‌شود.

سرهنگ منصور زارع افزود: برنامه استقبال در این میدان از ساعت ۱۳:۳۰ با تلاوت قرآن کریم و اجرای گروه رزم نوازان سپاه الغدیر آغاز شده و کاروان شهدا در ساعت ۱۳:۴۵ در میدان امیرچقماق حضور می‌یابد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: در این آیین معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار ادامه دارد علاوه بر سخنرانی، برنامه مداحی و سایر فعالیت‌های فرهنگی و معنوی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در ادامه مراسم با همراهی گسترده مردم و هیات‌های مذهبی از ساعت ۱۵:۲۵ پیکرهای پاک شهدای گمنام از میدان امیرچقماق به سوی امامزاده جعفر (ع) بدرقه می شود و مردم بار دیگر با شهدا و آرمان های الهی و اسلامی میثاق می بندند.

سرهنگ زارع در ادامه خاطرنشان کرد: در روز 26 آذرماه تشییع و تدفین یکی از شهدا در پارک کوهستان و در روز جمعه اول دی ماه مراسم تشییع و تدفین دیگر شهید گمنام، در روستای محمدآباد انجام خواهد شد

این مراسم در روز پنج شنبه 16 آذر 1402 از ساعت 12 و با نام برنامه "به افق بهشت" به صورت زنده از شبکه یزد به سمع و نظر مخاطبان رسانه خواهد رسید./انتهای پیام