فرماندار يزد :

زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است

فرماندار يزد در جلسه شوراي اداري بخش زارچ گفت: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه استفاده نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه شوراي اداري بخش زارچ با حضور فرماندار، امام جمعه بخش زارچ، معاونين فرماندار، بخشدار زارچ و مديران ادارات و نهادهاي اين بخش برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي‌" در اين جلسه با تقدير از زحمات يكساله همه مديران ادارات و نهادها، شوراهاي اسلامي شهر و روستا اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در طول يك سال اخير شاهد اين هستيم كه علي رغم كمبود اعتبارات، اقدامات خوبي در سطح بخش زارچ صورت گرفته و سيماي اين بخش نسبت به گذشته تغيير پيدا كرده است.

فرماندار يزد با بیان اینکه بخش زارچ دارای ویژگی های خاصی است گفت: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه استفاده نمود.

" شاكري شمسي" با اشاره به اينكه سال 94 به لحاظ شرايط  اقتصادي يكي از سخت ترين سال هاي بعد از انقلاب بوده است افزود: در اين سال فروش نفت به كمتر از يك سوم و قيمت آن نيز به كمتر از يك پنجم نسبت به سالهاي اخير رسيد كه اين باعث شده بود تا درآمدهاي نفتي كشور به شدت كاهش يابد.

وي با بيان اينكه يكي از برنامه هاي اصلي دولت در سال 94 آرامش فضاي عمومي جامعه بوده است تصريح كرد: دولت تدبير و اميد با پرهيز از ايجاد التهاب در سطح جامعه به دنبال پيگيري امور كشور و افزايش سطح اميد و نگاه به آينده اي روشنتر در بين مردم بوده است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد خاطرنشان كرد: تثبيت نرخ ارز، كاهش تورم، رشد اقتصادي از مهمترين دستاوردهاي دولت بوده است.

" شاكري شمسي " با اشاره به فرجام رسيدن برجام نيز گفت: به لطف خدا با حمايت هاي رهبري، ايستادگي مردم، تدابير رياست جمهوري و ذكاوت تيم مذاكره كننده هسته اي بعد از 12 سال مذاكرات هسته اي كشورمان با قدرت هاي جهاني به نتيجه رسيد و امروز شاهد اين هستيم كه تحريم هاي ظالمانه اي كه توسط خود كشورهاي غربي وضع شده بود، برداشته شد.

فرماندار يزد به حضور گسترده مردم در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز اشاره كرد و افزود: در سال 94 بزرگترين اقدام دولت در عرصه سياست داخلي برگزاري انتخابات هفتم اسفندماه بود كه با حضور باشكوه مردم برگزار و افتخاري ديگر براي اين كشور رقم خورد.

وي اضافه كرد: اين انتخابات در نهايت امنيت برگزار شد و در مهلت قانوني هيچ گونه شكايتي از سوي داوطلبان ارائه نشد.

فرماندار يزد ابراز داشت: عمل به قانون،‌رعايت اصل بي طرفي، امانتداري و حق الناس دانستن رأي مردم، فراهم نمودن زمينه حضور همه مردم و رقابتي بودن از مهمترين ملاك هاي مجريان انتخابات در سطح شهرستان يزد بودده است.

" شاكري شمسي " در بخش پايان مطالب خود با تقدير از حضور مردم در استقبال از رياست محترم جمهوري و كاروان تدبير و اميد اظهار داشت: خوشبختانه در اين سفر 44 طرح و پروژه با اعتبار 970 میلیارد تومان اختصاص یافته است که همه این طر‌ح‌ها طی سال‌های 95 و 96 اجرایی خواهند شد.