205

رونمایی از کرم ضد چروک و آبرسان شرکت پارس زیگماد در پارک علم و فناوری یزد

به گزارش رابط عمومی فرمانداری یزد، در این مراسم که روز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در محل سالن آمفی تئاتر پارک علم و فناوری یزد برگزار شد، رستگاری، فرماندار یزد ضمن ابراز خرسندی از حضور در مراسم رونمایی از این محصول، گفت: از نزدیک شاهد تلاش و پیگیری های مدیران و اعضای مجموعه پارس زیگماد برای تولید این محصول بوده ام و خوشحالم که این تلاش‌ها به ثمر نشسته است.

وی ضمن اشاره به فعالیت های شرکت پارس زیگماد در آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: متاسفانه علی رغم تلاش های فراوان این شرکت برای تولید محصولاتی در زمینه مبارزه با این ویروس، به دلیل عدم صدور مجوز، این محصولات وارد بازار نشدند.

وی افزود: با وجود این، مجموعه پارس زیگماد دست از تلاش نکشیده و این کار می‌تواند الگویی برای دیگر فعالان عرصه علم و فناوری باشد که با تکیه بر صبر و استقامت در مسیر خود پیروز شوند.

رستگاری، تنها راه حل عبور از مشکلات کشور را استفاده از علم و فناوری دانست و گفت: برای این کار باید پارکهای علم و فناوری جایگاه بهتری در شهر و کشور داشته باشند.

لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز حضور و ماندگاری افراد فرهیخته ای چون مدیر مجموعه پارس زیگماد در کشور علی رغم فراهم بودن شرایط برای زندگی آنان در خارج از کشور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود افرادی مثل خانم دکتر نور بالا برای استان و کشور بسیار ارزشمند است.

الهه نوربالا،مدیر عامل شرکت دانش بنیان پارس زیگما نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولین پارک علم و فناوری و فرماندار یزد در طول مدت فعالیت خود، گفت: از همه کسانی که در این مدت ما را یاری کردند به ویژه تیم پرتلاش خود تشکر می کنم.

نوربالا این روز را فراموش نشدنی برای مجموعه پارس زیگماد دانست و گفت: یکی از اهداف شرکت از ابتدای تاسیس، تولید محصول بوده است که خوشحالم با همکاری و تلاش تیم ۱۹ نفره خود توانستیم این مهم را انجام دهیم‌.

گفتنی است فرماندار یز در بازدیداخیر از شرکت های پارک قول مساعد درپیگیری مشکلات آنها راداده بود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.