با حضور فرماندار یزد؛

روند اجراي طرح سامان خيابان امام خميني (ره) بررسي شد

روند اجراي طرح سامان در خيابان امام خميني (ره) با حضور فرماندار، معاون فني و امور عمراني فرمانداري و جمعي از مديران بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ در جلسه اي با حضور فرماندار ،‌معاون فني و امورعمراني،‌ معاون خدمات شهري، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري، مدير برق شهرستان،‌ سرپرست پليس راهور شهرستان و جمعي ديگر از مديران روند اجراي طرح سامان در خيابان امام خميني (ره) بررسي شد.

محمود شاكري شمسي در اين جلسه ضمن تقدير از اقدامات شوراي اسلامي شهر و شهرداري يزد و ساير ادارات مرتبط در خصوص طرح سامان در خيابان امام خميني(ره) افزود: طرح سامان در خیابان حضرت امام (ره) حد فاصل میدان شهید بهشتی تا چهار راه شهدا (امیرچخماق) با هدف رعايت كليه استاندارد هاي لازم در حوزه مديريت شهري و ساماندهی ترافیک و استانداردسازی اين خيابان انجام مي شود.

شایان ذکر است طرح سامان با اهداف رعايت كليه قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، توجه ويژه به زيبا سازي و نما و منظر شهري، افزايش ميزان رضايتمندي شهروندان و در نهايت الگو سازي ، توسعه و گسترش آن به ساير مناطق شهر در خیابان امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

نصب یا تعمیر چراغ های راهنمایی مورد نظر، نصب چراغ های ویژه عابرین پیاده، طراحی مسیر عبور و مرور روشندلان، خط کشی عرضی و طولی خیابان، ممنوعیت پارک دوبله، رنگ آمیز جداول، استاندارد سازی روشنایی، کف سازی خیابان، تعبیه سطل های زباله ، رفع سد معبر، تعویض ایستگاههای اتوبوس، اجباری شدن استفاده از کلاه ایمنی برار راکبین موتورسیلکت ، از مهمترین اقداماتی است که در قالب طرح سامان در این خیابان انجام می شود.