فرماندار یزد تأکید کرد؛

روحیه نقدپذیری در جامعه باید تقویت شود

فرماندار یزد گفت: مردم در رده های مختلف باید مسئولین را نقد کنند زیرا نقد سازندهدر افزايش راندمان كاري مهم و ضروري است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد که با حضور معاونین سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی، ادار ی و مالی فرمانداری انجام شد ضمن تقدیر از روحیه و رویکرد مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد گفت: اینکه صدا و سیما به دنبال انعکاس اقدامات و فعالیت های مسئولین و دولتمردان می باشد و در برخی از موارد نیز انتقادات سازنده را مطرح می سازد شایسته تقدیر است.

فرماندار یزد با بیان اینکه عدم جسارت نقد کردن و همچنین پایین بودن روحیه نقد پذیری به عنوان یک معضل افزود: باید با ارائه برنامه های عملیاتی و پرهیز از شعار، روحیه نقد پذیری در جامعه را تقویت کنیم.

وی گفت: مردم در رده های مختلف باید مسئولین را نقد کنند، زیرا نقد سازنده در افزايش راندمان كاري مهم و ضروري است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار توجه بیش از پیش صدا و سیما به فرهنگ یزد و یزدی شد و افزود: فرهنگ امروز یزد که از نیاکان به ما ارث رسیده با استفاده از این پتانسیل ها و ظرفیت های آن، یزد را به جایگاه واقعی و زیبنده مردم این دیار برسانیم.

وی تصریح کرد: قطعاً صدا و سیما می تواند در راستای توسعه و اشاعه این فرهنگ غنی به نسل امروز تأثیرگذار باشد.

شاکری شمسی با اشاره به اینکه مردم یزد در ابتلا به بیماری دیابت حائز رتبه هستند اظهار داشت: متأسفانه در سالهای گذشته معابر شهری به نحوی طراحی شده است که اغلب مردم برای عبور و مرور خود از وسایل نقلیه استفاده می کنند که این خود باعث کم تحرکی و بروز بیماریهای مختلف در بین مردم یزد شده است.

فرماندار یزد در پایان افزود: البته در سطح شهر یزد به دنبال حذف عبور و مرور وسایل نقلیه و ساماندهی برخی از مسیرها در بافت تاریخی هستیم که همراهی صدا و سیما می تواند ما را در اجرای موفق این طرح ها یاری رساند.

در این دیدار مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد گفت: در علم ارتباطات این اعتقاد وجود دارد که پیچش های فکری افراد با هم متفاوت است لذا این اصل پذیرفته شده در هر ارتباطی است.

احمد پهلوانیان افزود: ما به عنوان مدیران صدا و سیما از ابعاد مختلف رسانه ای ، شرعی، سیاسی و اخلاقی موظفیم به انعکاس خدمات ارائه شده توسط مسئولین به ویژه دولتمردان برای امیدوار نمودن مردم، زیرا مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما به دنبال انتقاد سازنده است گفت: ما در این زمینه نیازمند همراهی ادارات و سازمان ها هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان ساخت: در حوزه سلامت به دنبال ارائه برنامه های بلند مدت وعملیاتی هستیم و امیدواریم بتوانیم با تقویت ورزش همگانی ضمن ایجاد روحیه نشاط، شادابی و سلامتی در سطح جامعه، ورزش قهرمانی را در استان گسترش دهیم.