فرمانداريزد :

روحیه تعاملی بخشدار یزد می تواند منشأ خدمات بسیاری باشد

فرماندار یزددر مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی یزد، روحیه تعاملی و ارتباط مستمر بخشدار با دستگاه‌های مختلف، امام‌جمعه و افراد ذی‌نفوذ را مؤثر و منشأ خدمات بسیار دانست.

فرماندار یزددر مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی یزد، روحیه تعاملی و ارتباط مستمر بخشدار با دستگاه‌های مختلف، امام‌جمعه و افراد ذی‌نفوذ را مؤثر و منشأ خدمات بسیار دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سید محمد رستگاری ظهر شنبه 14 اردیبهشت‌ماه، در جلسه تودیع و معارفه بخشدار  مرکزی یزد، ضمن خیرمقدم به مسئولین حاضر در جلسه به‌ویژه احمدترحمی بهابادی، معاون سیاسی,امنیتی واجتماعي استانداری و مهدی طلایی مقدم، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات استانداری يزد خاطرنشان کرد: بخش مرکزی یزد به دلیل جمعیت قابل‌توجهی که دارد و روستاهای با ظرفیت بالا و مردمان نجیب و نزدیکی این روستاها به شهر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار یزد افزود: از حیث گردشگری و شرایط فرهنگی و اقتصادی، این روستاها بسیار تاثیرگزار هستند و شایسته است در برنامه‌ریزی‌های فرمانداری به این روستاها نگاه ویژه‌ای صورت گیرد و گزارش‌های شوراها و دهیاری‌ها نشان می‌دهد که رشد و پیشرفت این روستاها محسوس است و اعتباراتی که به این روستاها تعلق می‌گیرد توانسته است بر روند توسعه آن‌ها تأثیر بگذارد.

وی ضمن تکریم از خدمات محمدجواد برزگر منشادی، بخشدار سابق بخش مرکزی یزد تأکید کرد: وی پرتلاش و باروحیه سخت‌کوشی و جدیت و تعهد کاری در بخش‌های مختلف مشغول به خدمت بوده است و خدمات شایسته وی را در مجموعه بخشداری بخش مرکزی یزد شاهد بوده‌ایم.

سيد محمد رستگاری بيان کرد: محمدحسین پاكدل نیز از همکاران ارزشمند در حوزه استانداری و فردی صاحب‌تجربه و خدوم است و باروحیه تعاملی و همکاری با شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستاهای بخش مرکزی و همچنین دستگاه‌های مختلف، امام‌جمعه و افراد ذی‌نفوذ قطعاً می‌تواند منشأ خدمات بسیاری باشد.

شایان‌ذکر است؛ در این مراسم، محمدجواد برزگر منشادی، بخشدار سابق یزد، تکریم و تودیع و محمدحسین پاكدل به‌عنوان بخشدار  جدید منصوب شد.