عزيزالله سيفي در اين جلسه با بيان اينكه روابط عمومي پل ارتباطي مردم و فرمانداري است گفت: اطلاع رساني به موقع به مردم ، انتقال افكار و انتظارات عمومي يكي از وظايف مهم و خطير روابط عمومي است كه بايد با تلاش مستمر در اين زمينه حركت كرد.

فرماندار يزد نيز روابط عمومي را قلب تپنده سازمان دانست و تصريح كرد پويايي و فعال بودن روابط عمومي در زمينه هاي مختلف موجب رشد و بالندگي يك سازمان مي گردد.

سيفي در ادامه گفت  روابط‌ عمومی‌ نقش بسزايي در  انتقال دیدگاه و نظرات کارشناسان، نخبگان و همچنین افکار عمومی جامعه به مدیران دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی مناسب و خدمت‌رسانی به مردم دارد.

اماميان مسئول روابط عمومي فرماندار يزد از حمايتهاي بي دريغ فرماندار محترم تشكر كرد و گفت اين موفقيت در سايه توجه و اعتقاد قلبي مسئولين فرمانداري به اين واحد بوده است.

در پايان عزيزالله سيفي از روابط عمومي فرمانداري يزد  كه در چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر استان به عنوان روابط عمومي برتر در همكاري با پرتال خبري استان يزد و كسب عنوان شايسته تقدير در ارزيابي سايت فرمانداريهاي استان در زمينه محتوا كسب نموده تقدير و تشكر كرد.