فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين رابطه با بيان اينكه استكبار جهاني از همان اوايل انقلاب با تحريمهاي متعدد هدفي جز به زير سلطه در آوردن نظام جمهوري اسلامي ايران نداشته خاطر نشان كرد با گذشت بيش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامي از ظرفيتهاي موجود در جهت پيشرفت و آباداني هر چه بيشتر كشور استفاده شده است و امروز ايران اسلامي نقش بسزايي را در معادلات اقتصادي منطقه و جهان ايفا مي كند.

فرماندار گفت: در سالهاي گذشته رهبر فرزانه انقلاب با تدبير و هوشمندي خاصي اقدام به نامگذاري سالها با عناوين اقتصادي نموده اند كه اين خود توانسته تحريمهاي دشمنان را خنثي و مسير حركت اقتصادي كشور تعيين گردد.

وي با اشاره به اينكه اقتصاد مقاومتي راه تحقق شعار توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني است افزود: در اين رويكرد كشور از وابستگي به صادرات نفتي رهايي يافته و با تکیه بر توانمندیهای داخلی خود در جهت رشد و تحول اقتصادي گام بر مي دارد.

سيفي تأكيد كرد: نقش مردم در شكل‌گيري اقتصاد مقاومتي برجسته و آشكار است و بر همين اساس بايد در شكل‌گيري اين اقتصاد نقش خود را ايفا كنند.

فرماندار در پايان تصريح نمود: مردم و مسئولان بايد با همدلي نقاط حساس اقتصاد كشور را شناسايي كنند و با يك برنامه ريزي صحيح و هدفمند اقتصاد مقاومتي را به عنوان الگويي به ديگر كشور ها نيز صادر نمايند.