فرماندار یزد:

رسالت اصلی دفاتر تسهیل گری شناخت محیطی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات شهرستان است

فرماندار یزد طی نشستی با مدیران دفاتر تسهیل گری فعال در محلات شهرستان یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" به اتفاق معاونین فرمانداری با مدیران دفاتر تسهیلگری فعال در محلات شهرستان یزد دیدار و گفتگو کرد.

 وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی دفاتر تسهیل گری شناخت محیطی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات شهرستان است، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان یزد موظفند مکاتبات و مطالبات این دفاترتخصصی و محلی شهرستان را پاسخگو بوده و در اجرای هر چه بهتر اهداف این دفاتر نهایت مساعدت و همکاری را داشته باشند.

فرماندار یزد در بخشی دیگر از سخنانش به نقش برخی سازمانهای مردم نهاد در سنوات گذشته بر ارتقاء و شناساندن محلات خود در سطح شهرستان اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد: دفاتر تسهیل گری با توجه به دستورالعمل هدفمند و عملیاتی خود و همچنین کادر تخصصی دخیل در اجرای اهداف آنها، مسلما می تواند نقشی مشابه و بعضاَ پر رنگ تر و اثربخش تر در محلات کمتر دیده شده و محروم حاشیه شهر ایفا نمایند.

رستگاری در پایان از مدیران و تسهیلگران دفاتر تسهیلگری فعال محلات شهرستان خواست تا در روند عملیاتی و اجرایی اهداف خود، در صورت مواجهه با هرگونه مانع و مشکلی، ابتدا از فرمانداری و مبادی اجرایی شهرستانی پیگیری نمایند.

این مقام مسئول قول مساعد داد که در اسرع وقت بازدید میدانی از دفاتر تسهیل گری شهرستان و چگونگی انجام کار آنها را به اتفاق برخی مسئولین دست اندر کار دستگاه های اجرایی، در برنامه ی کاری خود دارد.