راه اندازی فاز یک شهرک ضایعات در دستور کار جدی فرمانداری یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد "سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد با همراهی "ابوالفضل اکبری" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دستگاه های قضایی و مرتبط، با حضور در شهرک ضایعات ضمن بررسی وضعیت فاز یک و فازهای توسعه ایی بر ضرورت تسریع در راه اندازی فاز یک این شهرک تاکید کرد.

وی تصریح کرد: بیش از 400 قطعه زمین 300 متری در شهرک ضایعات با هماهنگی اتاق اصناف طراحی شده است که 41 قطعه از فاز یک شهرک ضایعات آماده راه اندازی، جهت انتقال واحدهای ضایعاتی می باشد و این روند تا انتقال تمامی واحدهای یادشده در شهرستان ادامه خواهد داشت.

فرماندار یزد با بیان اینکه شهرک ضایعات یزد می تواند بعنوان اولین شهرک ضایعات بخش خصوصی در زمینه ضایعات فلزی و پلاستیکی در کشور مطرح شود افزود: طبق توافقات صورتگرفته، مجموعه ای هم برای استقرار نیروی انتظامی در این شهرک در نظر گرفته شده است.

مدرسی در ارتباط با وضعیت واحدهای ضایعاتی شهرستان یزد هم گفت: اولویت واگذاری قطعات به متقاضیانی است که دارای پروانه صنفی می باشند و رای ماده 20 شهرداری در پرونده انها درج شده باشد.

فرماندار یزد افزود: عملکرد پیمانکار علیرغم پیگیری های فرمانداری یزد تاکنون قابل قبول نبوده است،

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه جلسات متعددی جهت تسهیل و رفع موانع و انتقال شبکه های آب، برق و مخابرات در استانداری و فرمانداری یزد تشکیل شده است خاطرنشان کرد:احداث و توسعه شهرک ضایعات مطالبه جدی مردمی و از نیازهای ضروری این شهرستان است.

 شهرک ضایعات با وسعت حدود ۳۰ هکتار در فاصله هفت کیلومتری شمال شرق شهر یزد در دست راه اندازی است. /انتهای خبر