دیدار و بازدید فرماندار یزد از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان

سید محمد رستگاری فرماندار یزد با سید حسین پیغمبری مدیر کل ،معاونین و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد دیدار واز تکمیل بازسازی و نوسازی ساختمان کانون بازدیدکرد.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد با سید حسین پیغمبری مدیر کل ،معاونین و کارشناسان  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد دیدار واز تکمیل بازسازی و نوسازی ساختمان کانون بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون یزد دراین دیدار ضمن تشریح فعالیت ها وموفقیت های کانون پرورش فکری وتشکر از نگاه ویژه فرماندار یزد نسبت به برنامه ها و طرح های این کانون بیان داشت :

باتوجه به شرایط دشوار بیماری کووید-19وخدمات در فضای مجازی با برنامه ریزی و تلاش همکارانمان پنج دوره برخط (آنلاین)در 28 رشته   وفعالیت 500عضو بصورت تخصصی ،در زمینه های فرهنگی ،هنری وعلمی، تاکنون برگزار شده است که نسبت به سال گذشته در جذب  جامعه هدف دویست درصد  رشد داشته ایم .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین گفت : حمایت فرماندار و مسئول شهرستان در حوزه های مادی و معنوی می تواند بستر ساز شکوفایی استعدادهای درخشان کودکان در بخش های مختلف شود.

در ادامه فرماندار یزد ضمن خدا قوت و قدردانی از تلاش ها وموفقیت های روز افزون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  اظهار داشت : با توجه به تحریمها و تنگنای  مالی و شرایط حاضر اقدامات صورت گرفته شده چشمگیر وقابل تحسین است وفرمانداری نیز این آمادگی را دارد تا در زمینه فعالیتهای کانون همکاری لازم را داشته ودرحد توان حمایتهای  لازم را نیز انجام دهد .